
Сопствениците на автомобили Тесла кои не се задоволни од поврзаноста на нивните возила со Маск, но не можат или не сакаат да ги продадат, пронајдоа нов начин да го изразат своето мислење: впечатливи налепници на браниците.
Налепниците кои го критикуваат Маск и неговата улога во таканаречениот „Оддел за владина ефикасност“ (DOGE) во администрацијата на Доналд Трамп станаа исклучително популарни во последниве месеци. А Метју Хилер (47) е еден од оние кои профитирале од овој тренд.
Хилер веќе продаваше налепници на Etsy, Amazon и eBay како споредна работа. Тој почна да продава налепници со тема Тесла во јануари 2023 година, а оние со слогани како „Го купив ова пред Илон да полуди“ станаа бестселери. Некои денови продава налепници во вредност од 4.500 долари.
Тој нашол инспирација во сопствените дилеми додека размислувал за купување на Тесла во 2023 година. Тој бил заинтересиран за електрично возило, но, како што вели, „целата врева“ околу купувањето на Твитер од страна на Маск во октомври 2022 година влијаела на неговата одлука, пишува Market Watch.
„Решив да не го поддржувам овој човек“, рече Хилер, „и мислев дека мора да има и други луѓе кои купиле Тесла пред да видат што се случува и сега сакаат да се дистанцираат од него“.
Така, тој додаде налепница против маска во неговата продавница Etsy, каде што претходно продаваше налепници со риби со хумористични пораки. Продажбата на налепници против Маск набрзо вртоглаво порасна.
„Ова беше целосно органско“, вели Хилер. „Мислев: Ќе ја направам оваа налепница, ја немав видено никаде на пазарот, не знаев како луѓето ќе ја најдат во продавница за рибни налепници на Etsy. Неколку месеци подоцна, почнав да се појавувам во пребарувањата, некои објави на социјалните мрежи станаа вирални и нештото експлодираше.
Хилер сега заработува шестцифрени суми месечно продавајќи ги налепниците, кои чинат помеѓу 6 и 10 долари, главно преку Амазон.
„Само Amazon донесе 89.000 долари во последните 30 дена. А кога ќе ги додадеме Etsy и eBay, сумата е значителна“.
„Моментот кога Маск првпат стапна на сцената со Трамп беше голема пресвртница. Тогаш интересот вртоглаво порасна“, вели Хилер. „Денот откако Трамп победи на изборите, имаше уште еден огромен скок во продажбата. А потоа, кога контроверзниот поздрав на Маск стана вирален околу инаугурацијата, продажбата се подигна од 300 до 500 налепници дневно преку ноќ“.
Сепак, иако шест цифри месечно изгледаат импресивни, Хилер истакнува дека голем дел од профитот оди на надоместоците што ги наплаќаат платформите за продажба.