Тврдеше дека пред неколку години броел монети за да се прехрани, во далечна Индија, а после само две години неговата стартап компанија се вивна кон небото со милиони долари во годишни приходи. Пред само неколку месеци бизнис приказната на Блаже Аризанов доби речиси епски пропорции кога локалните медиуми ја пренесоа веста за неговиот ненадеен успех во Индија. Стартап компанијата која Блаже Аризанов ја основа со својот пријател од Индија денес е една од најпопуларните и најконтроверзните компании во Индија која им овозможува на младите лубовни парови да си резервираат хотелска соба за краток престој и е редовно споменувана и проучувања бизнис приказна и студија на случај од страна на реновирани светски бизнис магазини како Форбс и Блумберг. Најновото од него е веста дека од Понеделник следната недела излегува неговата прва книга Белиот Трофеј, во која според него, инсајдерски ќе бидат опишани сите маркетинг техники кои ги примени за да ја доведе компанијата од нула до милиони.
Книгата ќе образложи мноштво пријатни и непријатни моменти за време на ова бизнис патешествие, вклучувајќи ги и деновите кога полицијата секојдневно им беше зад петици на неговиот тим, подбуцната од по-моралниот дел од населението кое длабоко ја осуди нивната мисија и ја сметаа за навредлива за традиционалните Индиски вредности. Белиот Трофеј почнува со кобниот ден кога двајцата последни вработени насилно му го кренаа мебелот од станот поради тоа што им должеше тримесечна плата и го оставија со ништо. Книгата се надоврзува со актуелни и минати трауми кои Блаже Аризанов ги имаа доживеано и за кој вели дека потсвесно ги управуваа неговите одлуки, дел од кои беа толку радикални што придонесе за агресивен конфликт внатре во тимот кој речиси ја распадна компанијата. Или како што вели Блаже Аризанов во официјалниот Фејсбук пост со кој ја најави книгата – Не сите бизнис приказни се опсипани со злато, не секогаш има палати светкавост, трофеи, туку само еден трофеј – Бел. Вака Блаже Аризанов ги именува мноштвото демони на кои авторот тврди дека се потпираше во моментите кога сите дури и неговиот сопствен тим се закануваа да му свртат грб.
Се на се ова е една извонредно нетипична бизнис приказна за нашите простори, за претприемач кој го помина детството во Струмичките полиња за да подоцна доживее вртоглав успех во земја половина планета понатаму.
извор: fakulteti.mk
Македонецот кој пред неколку години немаше за „леб“ , а сега неговата стартап компанија се вивна кон небото со милиони долари во годишни приходи
News
-
Најави за ново поскапување на цигарите
Цената на цигарите повторно ќе се зголеми за 5 денари, ова е предвидено со новите мерки на Владата.
-
На Македонија и фалат работници, дефицитот го надополнуваме од странство
Директорката на Агенцијата за вработување, Весна Пешова на вчерашната „Текстилијада 8“ кажа дека дефицитот на кадар најмногу се забележува во градежништвото, угостителството и производството. Таа вели дека ова впрочем се и најбараните профили на работници кои се бараат од страна на работодавачите.
-
ДОБРИ ВЕСТИ ЗА САД: Отворени 254.000 нови работни места во септември
Во септември во САД се отворени 254.000 нови работни места, што е многу над очекувањата на економистите кои прогнозираа нови 140.000 работни места, објави денеска американското биро за статистика на трудот.
-
Цените на угостителските услуги продолжија да растат
Според податоците на Државниот завод за статистика, индексот на цените на угостителските услуги во септември 2024 година, во споредба со август 2024 година, е зголемен за 0.2 %.
-
Секој Германец има во просек по 70.000 евра, но штеди - погрешно
Новиот извештај на осигурителната компанија Allianz заклучува дека многу Германци ги пропуштаат можностите за просперитет затоа што штедат на погрешен начин.
-
Microsoft им порача на вработените: Можете да работите од дома, но само под еден услов
Откако Amazon неодамна им кажа на вработените дека мора да се вратат во канцеларија, некои аналитичари коментираа дека ова е почеток на крајот на работата на далечина. На некои шефови не им се допаѓа тоа што не можат да ги контролираат вработените кога не се на нивните работни места, додека други сметаат дека кога луѓето зборуваат во живо и учествуваат на состаноци за бура на идеи, тие можат да бидат покреативни, додека далечинската работа ја задушува таа креативност.