Околу 1,3 милиони луѓе годишно гинат во патниот сообраќај. Затоа Обединетите нации се обидуваат да дејствуваат и да влијаат врз националното законодавство
Новиот План на Обединети Нации за намалување на бројот на жртви е радикален радикално за сообраќајот на патиштата. Глобалниот план на Декадата за акција за безбедност на сообраќајот на патиштата 2021-2030 година. предлага ограничување на брзината во урбаните центри до 30 км/ч., намалување на брзината на 80 км/ч. на отворени патишта и максимални 100 км/ч. на автопатите.
Особено за земјите во развој, ОН повикуваат на инвестиции во инфраструктурата. Исто така, бара проценки за безбедноста на патиштата (проекти како EuroRAPA) и стандард од најмалку три ѕвезди од максимум пет.
Во Европа, сите автомобили хомологирани од 6 јули 2022 година мора да имаат технологии како што се интелигентен асистент за брзина, предупредување за поспаност, снимач на податоци или црна кутија, детекција на заден сообраќај, следење на лента… Исто така ќе биде вградена и инсталација за алкотест во возилата.
Новиот документ на ОН ја признава мобилноста како основно човеково право и општествено општо добро, но не сите земји напредуваат со исто темпо. Сообраќајните несреќи се зголемени во регионите со најниски приходи во светот.