На најновото кафуле на „Starbucks“ му недостасува еден елемент што повеќето клиенти се навикнати да го гледаат: КАСИЕРИ
Глобалниот ланец на кафулиња ја отвори својата прва локација во партнерство со „Amazon Go“. Сега клиентите ќе можат да седнат на маса со своето лате или само да земат сендвич од полицата и да излезат надвор.
Погодени од недостатокот на персонал во Соединетите држави, „Starbucks“ и другите компании ги прошируваат своите технологии за заштеда на трудот, потпирајќи се на вештачката интелигенција, роботите и дигиталните екрани на допир.
„White Castle“ тестира роботска фритеза, а „Domino’s Pizza“ експериментира со возила за автономна испорака. „IBM“ развива автоматизирано прифаќање нарачки од типот на „drive-thru“ на „McDonald’s“.
Нивоата на изнајмување во американските ресторани генерално се сè уште најмалку 10 проценти пониски отколку пред пандемијата, што помага да се зголемат маржите, рече аналитичарот Том Бејли.
Пандемијата ги принуди луѓето да поставуваат повеќе онлајн нарачки за аутсорсинг, испорака или продажни места. За да остане во чекор, „Starbucks“ ја префрли својата развојна стратегија на нови формати, додавајќи локации само за нарачка во урбаните области, како и традиционални кафулиња и приградски продажни места.
„Starbucks“ и „Amazon“ планираат да отворат уште најмалку три заеднички локации во САД во 2022-ра година, рече Кетрин Јанг, виш потпретседател за глобален раст и развој во „Starbucks“.
Баристите на „Starbucks“ ќе подготвуваат пијалоци и остатокот од менито на новата локација во Њујорк, каде што бројот на вработени ќе биде ист како и во секое друго кафуле на „Starbucks“, додаде таа.
Клиентите можат да нарачаат преку апликацијата „Starbucks“ и само да си го подигнат кафето од шалтер близу вратата. Или може да користат кредитна картичка, апликација на „Amazon“ или читач на „Amazon One“ за да влезат во остатокот од просторот, да земат сендвичи од полиците или да седнат на маси.