Приказната за денешниот синџир хотели Мериот почнала пред 89 години.
Сè започна со штанд за пиво A&W root. Основачот Џеј Вилард Мериот и неговата сопруга Алис, го започнаа својот млад бизнис со гаснење на жедта на луѓето за време на жешките, бурни лета во Вашингтон. Добрата храна и добрата услуга по фер цена станаа водечки принцип за рестораните Hot Shoppes - и за Marriott International како што растеше.
Младенците J. Willard и Alice S. Marriott, заедно со деловниот партнер Хју Колтон, ја отвораат првата франшиза A&W root пиво во Вашингтон, D.C.
Мериотите додаваат топла храна во своето мени - прва за A&W франшизите - и се роди името "Hot Shoppes". Мериот отвораат уште две Hot Shoppes, вклучувајќи го и првиот ресторан со возење на источниот брег.
Угостителството за време на летот дебитира кога Hot Shoppes започнува со испорака на ручеци во кутии до патниците на аеродромот Хувер, јужно од Вашингтон, D.C. Акциите на Hot Shoppes, Inc. стануваат јавни со 10,25 долари/акција и се продаваат за два часа тргување.
Мериот направи историска промена во хотелскиот бизнис во 1957 година. Првиот хотел со мотори во светот беше отворен во Арлингтон, Вирџинија, под раководство на синот на Џ. Вилард Мериот, Бил. Во текот на следните 25 години, Мериот стана разновидно глобално претпријатие, а Бил Мериот стана визионерски извршен директор чие лидерство ја трансформираше туристичката индустрија.
Во 1969 година Мериот го отвора својот прв меѓународен хотел во Акапулко, Мексико.
Подоцна Мериот соработува со Sun Line, со што стана првата компанија за сместување што влезе во бизнисот со крстарење. Marriott дебитира во сместување за деловни патници со првиот хотел Courtyard.
Во 1984 година Првиот JW Marriott, именуван во чест на основачот J. Willard Marriott, се отвора во центарот на Вашингтон, D.C.
Модерните години на Marriott (1986 - 2011)
Една компанија, многу брендови - тоа е иновативниот модел што Marriott почна да го гради кон крајот на 1980-тите. Од пионерство во бизнисот со продолжен престој до лансирање на карактеристични брендови насочени кон деловниот патник до зголемување на своето присуство во странство, Marriott International проби нов терен во својата потрага да стане компанија за угостителство број 1 во светот.
Мериот го отвора својот 500-ти хотел во Варшава, Полска, првиот хотел во источна Европа управуван од Запад.
1995 година Риц - Marriott внесува историски бренд во своето портфолио кога ќе се стекне со 49% удел во The Ritz-Carlton Hotel Company.
1997 година Marriott ја стекнува Renaissance Hotel Group, удвојувајќи го присуството на Marriott во странство.
1997 година TownePlace апартмани - Marriott го лансираше TownePlace Suites.
1998 година SpringHill Suites - Marriott го лансира SpringHill Suites by Marriott.
Execusay 1999 година - Мериот ја презема корпоративната компанија за домување ExecuStay.
Во 2000 година се отвора Алис Мериот, кога коосновачот на Marriott International, Alice Sheets Marriott, починал на 92-годишна возраст.
Првиот имот на Bulgari Hotels & Resorts се отвора во Милано, Италија.
Во 2008 година Bill Marriott и Ian Schrager официјално го најавуваат брендот EDITION.
Во 2009 година Marriott ја лансира Autograph Collection, нов бренд на луксузни и луксузни независни хотели.
Во 2011 година официјално стартуваше брендот AC Hotels by Marriott.
Гледајќи напред, 2012 и понатаму
Денеска сме на мисија да ја обликуваме иднината на патувањето преку технологија и иновации. Од пријавување преку мобилен телефон и лоби Greatrooms до трансформирање на искуството за состаноци со нашата апликација Red Coat Direct, го правиме патувањето побрилијантно за нашите гости.
Во 2012 година Marriott го стекнува брендот Gaylord Hotels, додавајќи пет хотели и приближно 2 милиони квадратни метри простор за состаноци и настани.
Во 2013 година Marriott дебитира со MOXY HOTELS - Новиот бренд е првиот влез на компанијата во економичното ниво, угостителскиот сегмент со три ѕвезди во Европа.2014 Протеа Хотели
Во 2014 година Marriott речиси ја удвојува дистрибуцијата во Африка на повеќе од 23.000 соби со купувањето на брендовите на Protea Hotels.
Во 2015 година Marriott International се стекнува со Delta Hotels and Resorts, најголемиот хотелиер со целосна услуга во Канада.
Во 2016 година Marriott International го презема Starwood Hotels & Resorts, создавајќи ја најголемата хотелска компанија во светот со 5.700+ имоти кои нудат повеќе од 1,1 милион соби во 30 брендови во над 110 земји.
Во 2021 година Ентони Капуано станува главен извршен директор, а Стефани Линарц станува претседател на Мериот Интернешнл.
Инспирацијата за својот развој овој познат бренд ја црпел од изјавата на Ј Вилард Мариот: Мотивирајте ги своите вработени, обучувајте ги, создадете од нив победници.
Токму затоа роденденот во сите Мериот хотели се одбележува со искажување на благодарност кон своите вработени, водени од филозофијата дека каков е односот кон вработените, таков ќе биде и нивниот однос кон гостите. А ако гостите се задоволни, тие ќе се вратат.
Кон ова одлежување и иницијатива се приклучува и неодамна отворениот Skopje Marriott Hotel, како прв хотел кај нас, со потпис на Marriott International. Лоциран на плоштадот Македонија, во центарот на градот, новиот хотел е експертски дизајниран, со цел да го понуди најдоброто од комфорот и стилот. Располага со 164 гостински соби и апартмани, вклучувајќи го и луксузниот претседателски апартман.
Денес Marriott International, Inc., е глобална компанија за хотели со 4.300 имоти во 80 земји. Минатата година Marriott International имаше приходи од близу 14 милијарди американски долари. Седиштето на компанијата е во Бетесда, во американската сојузна држава Мериленд.
Сега и Вие можете да бидете дел од приказната за Хотелот и да го напишете своето работно искуство. На ЛИНКОТ ве очекуваат слободни позиции за вработување кои ќе дадат еден нов печат на модерното доба на Skopje Marriott Hotel.