Македонските возачи се сомневаат во квалитетот на нафтата, бензинот и гасот, кои ги плаќаат доста поскапо. Во изјава за „Алсат“ граѓаните велат дека автомобилите со 50 литри гориво ако претходно поминувале 800 километри, сега едвај 600.
Ова е еден од примероците со горива донесени од бензинска пумпа директно до Бирото за метрологија за да се утврди законскиот квалитет. Според надлежните, тоа го задоволува барем стандардот што се бара на европскиот пазар, но тој е далеку од квалитетот што го знаеме во целиот свет, известува Аднан Ќаили, новинар на „Алсат“.
Од Бирото за метрологија признаваат дека квалитетот на горивото е на минималните граници пропишани со закон, објаснувајќи дека трговците потоа мора да го додадат потребниот квалитет во октани кај бензините, а цетан кај дизелот. Од минатиот месец ги зголемиле излетите по барање на Пазарниот инспекторат, па сега излегуваат два пати неделно да земат по два примерока, но не објаснуваат зошто горивата во земјава се трошат побрзо во последно време.
Бројни поплаки има и од здруженијата на товарни превозници кои велат дека од цистерна од 400 литри пропорционално со километрите излегува дека потрошиле над 10% повеќе гориво. Според регулативата за квалитет на горивата, бензинот мора да има најмалку 95 октани, а дизелот најмалку 51 цетан. Но, државата воопшто не го анализира квалитетот на природниот гас.
Повеќе на „Алсат“