Како задоволството на вработените е поврзано со корисничкото искуство?
Успехот на секоја компанија зависи од нејзините односи со клиентите и вработените. Задоволните вработени често обезбедуваат подобро корисничко искуство, што последователно влијае на приходите на компанијата. Според бројни истражувања, компаниите кои имаат програма за ангажирање на своите вработени уживаат 233% повеќе лојалност на клиентите од оние кои немаат.
Да сумираме, задоволни вработени - подобра услуга - задоволни клиенти - зголемени приходи.
Истражувањето за задоволството на вработените - Pulser.mk ви овозможува на едноставен и брз начин да го проверите задоволството на вработените во рамките на вашата компанија.
Постапката за мерење се спроведува преку стандардизиран анонимен прашалник (онлајн или печатен или комбиниран) составен од 65 прашања/тврдења (скала за оценување од 1 до 4) кои се поделени во 9 категории со можност за дополнителни прашања по ваша желба.
Прашалникот е анонимен и детален, а сепак едноставен, разбирлив и лесен за пополнување. Тоа ќе ви овозможи да ја дознаете реалната слика за вашата компанија, директно и искрено од вашите вработени.
Сакате да знаете колку вашите вработени се не/задоволни од работата во вашата компанија? Контактирајте нè и закажете состанок!
телефон: 070356813 | email: karolina@vrabotuvanje.com.mk