Да потсетиме, се започна со играта Мајнкрафт, која компанијата ја купи за 2,5 милијарди долари, во 2016 година Мајкрософт го купи ЛинкедИн за 26,2 милијарди долари, во 2018 година ГитХаб беше купен за 7,5 милијарди, Минекрафт во јуни 2021 година за 2,5 милијарди, а Нуанс и Активижн близард оваа година за 19,7 и 68,7 милијарди долари, соодветно.
Прочитајте: Колку македонци користат Facebook, Instagram, Twitter и LinkedIn?
Мајкрософт би можел да го додаде Нетфликс на својата шопинг листа во 2023 година.
Агенцијата наведува дека извршниот директор Сатја Надела планира дополнително да ја прошири компанијата и дека од неговото назначување на позицијата извршен директор во 2014 година, тој додаде неколку гиганти на својата шопинг листа.
Да потсетиме, се започна со играта Мајнкрафт, која компанијата ја купи за 2,5 милијарди долари, во 2016 година Мајкрософт го купи ЛинкедИн за 26,2 милијарди долари, во 2018 година ГитХаб беше купен за 7,5 милијарди, Минекрафт во јуни 2021 година за 2,5 милијарди, а Нуанс и Активижн близард оваа година за 19,7 и 68,7 милијарди долари, соодветно.
Купувањето на услугата за стриминг Нетфликс изгледа како логичен чекор и проширување во нова гранка на индустријата. Да се разбереме, Мајкрософт и Нетфликс се веќе тесно поврзани. Нетфликс го избра Мајкрософт за свој партнер за имплементација на реклами, а еден од клучните луѓе на Мајкрософт, Бред Смит, седи во одборот на директори на Нетфликс. Деловната логика овде е дека Мајкрософт на овој начин би можел да понуди услуга за стриминг видео игри на повеќе уреди.
Инаку софтверски гигант Мајкрософт соопшти дека нуди 69 милијарди долари за компанијата-создавач на видеоиграта „Call of Duty” – Активижн близард.
Според известувањето, понудата ќе им користи подеднакво и на гејмерите и на гејмерските компании.