Нема ограничување на брзината на поголемиот дел од автопатската мрежа во Германија, а многу еколошки активисти неодамна лобираат ограничувањето на брзината на сите делници да биде 130 km/h. Нов аргумент се паричните заштеди, кои воопшто не би биле толку мали.
Во Германија, дискусиите за ограничувањето на брзината на делови од автопатот каде што не е ограничено не престануваат. Сега има нов аргумент за оние кои мислат дека брзината на германските автопати сепак треба да биде ограничена.
Како што е пресметано од шведско-германска истражувачка група во студија објавена во стручното списание Ecological Economics, ограничувањето на брзината од 130 km/h во Германија може да донесе заштеда од најмалку 950 милиони евра годишно.
Со помош на јавно достапни податоци, истражувачите спроведоа анализа на трошоци и придобивки, односно пресметаа колку ограничувањето на брзината ќе го чини германското општество. Ако штетата и користа се споредат една со друга, нивниот конечен заклучок е дека општеството како целина би имало значителна корист. Како што пренесува ХАК магазинот, пресметката го вклучила ефектот врз времето на патување, потрошувачката на гориво, проширувањето и одржувањето на инфраструктурата, како и бројот на сообраќајни несреќи.