Во споредба со моторите со внатрешно согорување, Германската автомобилска асоцијација (ADAC) гледа, во однос на трошоците, предност на електричните автомобили во случајот со возилата со средна големина, објави здружението.
Меѓутоа, во категоријата мали возила, електричните автомобили често не се конкурентни.
Пресметките се базираат на целосните трошоци за моделите на возила кои моментално се достапни на германскиот пазар.
Покрај трошоците за гориво или електрична енергија и амортизација на возилата, во пресметките се вклучени и ставки како трошоци за одржување, даноци и осигурување.
Случајот во кој електричните автомобили се нешто поевтини
Во просек, за анализираните возила со средна големина, електричните автомобили беа малку поевтини, претпоставувајќи годишна километража од 15.000 километри и петгодишен период на задржување на возилото.
Тоа беше точно и кога цените на горивата беа поставени многу високо, на 0,80 евра за киловат час, и релативно ниско, 1,50 евра за дизел.
Во категоријата мали автомобили, пак, електричните возила поминаа лошо. Со цена на струјата од 0,40 евра за киловат час, автомобилите со внатрешно согорување во просек поевтинуваат дури и при цена на гориво од 2 евра за литар.
Според ADAC, цените на електричните автомобили се едноставно превисоки во споредба со автомобилите со внатрешно согорување.
Работите изгледаат малку подобро во просек за возилата од пониска средна класа.
Овде, со 0,40 евроценти за киловат час, електричните автомобили можат да го победат дизелот дури и за 1,50 евро за литар.
За автомобилите на бензин, пак, зависи од точната цена на горивото.
Во високата средна класа дизелите победуваат и со 0,30 евра струја и 2 евра за литар гориво.
Каква е ситуацијата во луксузната класа?
Во возилата од луксузната класа, работите повторно изгледаат подобро за електричните автомобили - со цените на струјата нешто повеќе од 0,50 евроценти за киловат час, тие ги победуваат моторите со внатрешно согорување, а за субкомпактните автомобили до нешто помалку од 0,50 евро центи за киловат час.
Сепак, според ADAC, вредностите може значително да варираат во зависност од возилото или, на пример, износот на попусти што се одобрени за одредени модели.
ADAC не ги оценуваше теренците поединечно, туку ги класифицираше во други класи на возила според цената и големината.