Членовите на генерацијата „Z“ веруваат дека чувството на богатство не мора да значи финансиска сигурност.
Според истражувањето на американската банка спроведено на почетокот на овој месец, повеќето од генерацијата „Z“ веруваат дека „подобар квалитет на живот“ (38%) е знак на богатство, додека поседувањето одредена сума пари е така за 36%. 28% велат дека богатството е да „живеам како што сакам“.
Спротивно на тоа, 61 процент од бејби бумовите велат дека чувството „богато“ значи да се има финансиска сигурност, по што следи добро здравје со 33 проценти, пишува „BusinessInsider“.
Според извештајот, инвеститорите од „Z“ имаат тенденција да бидат мотивирани од искуства и остварување на лични интереси – една четвртина од нив велат дека „да се биде успешен“ и да се има слобода да се прави што сакаш го дефинира богатството.
Новите податоци ги потврдуваат наодите на „Schwab“ од јуни дека 61 процент од испитаниците на генерација „Z“ рекле дека „можноста да си дозволам начин на живот како оној на моите пријатели ме прави да се чувствувам богат“, во споредба со 31 процент од испитаниците на генерацијата бејби бумер.
Податоците на „Schwab“ покажуваат дека богатството не се дефинира со достигнување на некоја апстрактна нето вредност, туку со тоа што можете да го живеете животот онака како што сакате.
Тоа не значи дека финансиската сигурност не е важна за генерацијата „Z“.
Повеќето помлади Американци не можат да достигнат приближно 233.000 долари годишно што им се потребни за да се чувствуваат сигурно или удобно со своите финансии, според новата студија на „Bankrate“. Само 25% од „Z“ се чувствуваат финансиски сигурни, а повеќето предвидуваат дека еден ден ќе бидат финансиски сигурни.
Според „US Bank“, четири од пет инвеститори на генерација „Z“ се високо мотивирани да инвестираат во нови можности и искуства, речиси двојно повеќе од процентот на бејби бумерс.
Како резултат на тоа, многу припадници од „Z“ се подготвени да прифатат пониски приноси се додека инвестициите се усогласат со нивните верувања и вредности.
Скоро две третини од генерација „Z“ имаат тенденција да инвестираат само во бизниси кои поддржуваат каузи и заземаат јавни ставови за одредени прашања, двојно повеќе од процентот на бејби бумерс.
Генерацијата „Z“ инвестира повеќе во искуства поради својата сеопфатна грижа за економијата, за која многумина велат дека го отежнува постигнувањето на финансиската стабилност во услови на високи студентски заеми и кирии.
Околу 89% од активните и аспиранти инвеститори изјавија дека се крајно или многу загрижени за инфлацијата, проследена со можноста за рецесија и зголемување на каматните стапки.
Инвеститорите од бејби бумерс и генерацијата „X“ изјавуваат дека се попесимисти за нивните инвестиции во иднина отколку инвеститорите од „Z“, иако речиси сите млади инвеститори сè уште ја споредуваат својата финансиска состојба со онаа на другите, вклучително и нивните родители, пријатели, исто така и оние на социјалните мрежи.
Иако генерацијата „Z“ се загрижени за нивното финансиско планирање, тие сепак се големи трошаџии.
Според податоците за „Credit Karma“ доставени до „BusinessInsider“, просечното салдо на кредитни картички кај младите возрасни пораснало за 45% од март 2022-ра година. Студијата на „Credit Karma“ од јули 2022-ра година, исто така, покажа дека 21% од испитаниците од „Z“ се подготвени да се задолжат само за да можат да ги споделат своите искуства и купувања на социјалните мрежи.
Сето ова сугерира дека генерацијата „Z“ сака да инвестира во одмори со пријателите за да се чувствува богато, наместо да го штеди секој долар за да се чувствува финансиски сигурно.
Извор: denar.mk