Дали некогаш сте сретнале некој кој го знаел исходот на ситуацијата уште пред да се случи? Тие не се видовити ниту пак можат да ја видат иднината. Наместо тоа, тие препознаваат и учат од шаблоните, вештина што ја применуваат многу успешните луѓе, изјави милијардерот Мајкл Рубин.
Мајкл е извршен директор и основач на трговија на мало за спортски производи Fanatics, компанија која му помогна да собере пријавена нето вредност од 11,5 милијарди долари. Својот успех во градењето и водење на Fanatics, кој беше проценет на 31 милијарда долари по кругот за собирање средства во 2022 година, го припишува на препознавањето на моделите, рече тој неодамна во подкастот „On Purpose“.
„Тоа е навистина важна вештина во бизнисот бидејќи мислам дека ја предвидува иднината“, рече Рубин.
Како пример, Рубин објасни како ги прегледува потенцијалните вработени со собирање податоци, нивните работни резимеа и спроведување интервјуа за работа.
„Ако ми се допаѓаат, штом си заминат, излегувам и почнувам да им се јавувам на луѓето за кои знам дека имаме заедничко да препознаваат шаблони“. За мене тоа е 50 отсто интервјуто и 50 отсто она што го учам зад сцената. Некој може да ме воодушеви, но откривате дека луѓето не сакаат да работат со нив. Или можете да дознаете дека тој човек бил малку потценет, но тој е ѕвер“, изјави Рубин.
Без разлика дали тој носи деловни одлуки, Рубин рече дека се потпира на вештината за да направи добри избори: „Препознавањето на моделите е сè. Го користам во сè што правам“.
Вештина за избегнување потенцијални проблеми
Човечкиот мозок постојано обработува обрасци, помагајќи ви да ги разберете информациите, јазиците, па дури и вашата сопствена имагинација. Потпирањето на оваа вештина за да избегнете потенцијални конфликти и негативни исходи може да ви помогне да размислувате покритички.
Како да читате меѓу редови?
Постојат неколку начини да ги подобрите вашите вештини за препознавање шаблони. Можете да играте игри како шах или едноставно да вежбате да соработувате со луѓе кои имаат различни перспективи и увиди, пишува CNBC Make It.