Работните места кои нудат можност за работа од дома пораснаа во Германија за време на пандемијата, но продолжија да растат дури и потоа, според анализата на фондацијата Бертелсман објавена во средата. Според извештајот, уделот на огласи за работа преку Интернет за работа од дома е петкратно зголемен од 2019 година.
Пред почетокот на пандемијата на коронавирус, работата од дома немаше речиси никаква улога во германската работна култура.
Во 2019 година, само 3,7% од сите огласи за работа преку Интернет понудија опција за работа од дома. До 2022 година, таа бројка се искачи на 16,8% и, според студијата, сега е вклучена во 17,6% од огласите за работа преку Интернет, анкетирани од истражувачите.
Извештајот покажа дека трендот на раст, кој продолжи и по крајот на пандемијата, варира во зависност од регионот и индустријата. Според извештајот, западногерманскиот град Дизелдорф е „главен град на германската канцеларија“.
ИТ секторот е особено отворен за работа од дома, според извештајот, со опцијата речиси стандардна во огласите за работа.
На наставниците по странски јазици е уште поголема веројатноста да им се понудат опции за работа од дома со 72%, што веројатно се должи на многуте виртуелни курсеви што се нудат.
На дното на скалата во 2023 година се професиите во квалификувани занаети и геријатриска нега – што не е изненадувачки, бидејќи практично нема алтернатива за работа на лице место во овие области.
Фондацијата анализирала вкупно 55 милиони огласи за вработување на интернет. Анализата покажува што рекламираат компаниите, но не се процени колку често вработените всушност работат од дома.
„Работата од дома не само што стана воспоставена во многу индустрии. Станува важен аргумент во битката за квалификувани работници“, рече експертот за пазарот на труд Гунвалд Хердин од фондацијата Бертелсман.