
Ферари стануваат сè попопуларни кај помладите купувачи, а извршниот директор на производител на луксузни автомобили откри дека 40% од новите купувачи сега се под 40 години.
Ова одразува значително зголемување од пред нешто повеќе од 18 месеци, кога шефот на Ферари рече дека бројката е 30%.
„40% од новите клиенти се под 40 години“, изјави извршниот директор на Ферари, Бенедето Вињано за CNBC на маргините на CONVERGE LIVE во Сингапур.
„Не знам за други брендови, но за нас тоа е достигнување благодарение на нашиот тим“, додаде тој.
Производителот, со седиште во Маранело, Италија, е добро познат по својата строга контрола врз производството на своите автомобили, стремејќи се да го одржи ветувањето на брендот за ексклузивност. Навистина, од минатата година, речиси три четвртини од сите Ferrari беа продадени на постоечки клиенти.
Основачот Енцо Ферари еднаш рече дека компанијата „секогаш ќе испорача еден автомобил помалку од барањата на пазарот“.
Виња сподели неколку примери за време на разговор покрај оган во CONVERGE LIVE на потенцијални клиенти кои ја охрабруваат компанијата да го забрза производството. Тој, сепак, инсистираше на тоа дека времето на чекање од повеќе од две години е дел од она што го опиша како „многу пријатно“ искуство.
„Еден 78-годишен клиент мораше да купи Ферари и рече: „Види, едвај чекам две години“. Реков: „Ова е мотивација“, изјави Виња за Роберт Френк од CNBC во четвртокот.
„Има уште еден дечко, помлад, 37 години, и тој рече: „Кога ќе остарам, би сакал да земам автомобил пред 40.“ Реков: „Не грижи се, ќе добиеш на 39 години“, додаде тој.
Гледајќи напред, Виња рече дека Ферари останува на пат да го лансира своето прво целосно електрично возило на 9 октомври.
Претстојниот EV модел, кој ќе се произведува во Италија, е еден од шесте нови модели што компанијата планира да ги претстави оваа година.
Запрашан на CONVERGE LIVE за потенцијалната побарувачка за целосно електрично Ферари, Виња рече: „Мислам дека ова е една од одлуките на кои сме погорди, бидејќи во последниот ден од пазарите на капитал ние како компанија рековме дека ќе произведуваме три типа на автомобили. Традиционално – согорување, хибрид, а ние исто така ќе правиме и електрични.
Виња додаде дека иако е вистина дека некои клиенти никогаш нема да купат електрично Ферари, другите потенцијални купувачи посочија дека ќе земат само EV.