Веројатно сте имале можност во животот да сретнете многу “страшни“ презентации, и ваши и на други. Исто така, честопати мислите дека успешните претприемачи ги имаатпрезентаците во „малиот прст“, што дополнително ве демотивира.
Но дури и овие презентации иако доаѓаат од одлични претприемачи знаат да бидат лоши и неинтересни.
Од ова, можете да заклучите дека правењето импресивна и уникатна презентација е исклучително тешко, бидејќи бара вештина и суптилна уметност.Сепак, постои едно правило со кое сигурно нема да ја вознемирите публиката а се вика , Правилото 10-20-30.
10 слајдови
„Десет е оптимален број на слајдови во презентацијата на Power Point, бидејќи нормалното човечко суштество не може да испрати повеќе од 10 клучни концепти на состанокот
„Ако треба да користите повеќе од 10 слајдови за да објасните бизнис, веројатно вашиот бизнис не е добар- вели еден од основачите на Епл..
20 минути
Таканаречените „ТЕД –мотивациони говори“ траат 20 минути со причина - толку долго може да очекувате внимание од публиката на она што го зборувате. Ако го прескокнете ова правило, сè што надминува 20 минути е на ваша одговорност.Дури и ако ви дадат еден час за презентирање, наведете ги слајдовите за 20 минути!Искористете го остатокот од времето за прашања по презентацијата.
30 фонт
Што не е во ред со малите фонтови (освен фактот што им го претставувате на луѓето, а не на орлите)? Повеќето презентации имаат текст со големина на фонт од 10. Значи, повеќе текст во слајдот што го чита оној којшто презентира а Резултатот е публика која едноставно го чита текстот пред вие да го прочитате па излегува дека вие воопшто не сте потребни таму . Ова ја прави презентацијата здодевна и уште поважно, открива дека не сте го научиле вашиот материјал напамет.
Користењето поголеми фонтови ќе ве натера да користите повеќе зборови, а тоа ќе ве натера навистина да размислите и да ги запомните вашите клучни концепти, со што ќе ја подобрите презентацијата.
Дали овие три правила ќе ве направат успешни? Очигледно не. Нема презентација што ќе ве спаси доколку вашата идеја не е добра. Но, од друга страна, дури и одлична идеја лесно може да стане лоша поради лошата презентација.
Следете ги правилата од 10-20-30 така барем барем ќе си дадете најдобар можен обид да ја придобиете публиката.