Се сеќаваме на времето кога сигналните светла ретко укажуваа на вистински дефект. Според едно истражување, повеќето сè уште живеат со такво верување. Ако сте еден од оние кои реагираат на запалената сигнална сијалица „проверете го моторот“ мавтајќи со раката и одложувајќи ја посетата на услугата, потпирајќи се на сопствената дијагностика, резултатите од студијата нема да ве изненадат.
Имено, истражувањето објавено на веб-страницата Review.com покажа дека само 36,1 процент од сопствениците реагираат на запалената сигнална ламба со одење до сервисот за проверка на возилото. И не само тоа, бидејќи една четвртина од испитаниците никогаш не одат на сервис, а во првата година 29,6 проценти од нив одат на сервис.
Според Индексот, утеха може да биде тоа што истражувањето се однесува на Америка и вклучува релативно мал број испитаници, од кои 1.239 испитаници.
„Не сакам да знам што не е во ред. Веројатно станува збор за поправка на дефект што не можам да си го дозволам во моментот “, е едно од објаснувањата дадени од авторите на студијата.
Меѓутоа, ако сакате да заштедите пари, честопати е подобро веднаш да проверите што е со автомобилот. Бидејќи ако сте меѓу оние 9,2 проценти од испитаниците кои чекаат да им се случи нешто сериозно на нивниот автомобил пред сервисот, поправката може да биде исклучително скапа.
Мажите се оние кои ќе мавтаат со својата рака двојно почесто и ќе заклучат дека услугата сè уште не е потребна. Жените се далеку посовесни, покажува оваа студија, особено ако се постари од 45 години – скоро половина од испитаниците одат на услуга веднаш по активирање на сигналната ламба.