Скоро 53% од младите во Европската унија имаат потешкотии во управувањето со нивните лични финансии, планирањето на своите трошоци и носењето избрзани одлуки при купување
Ова го покажува студијата презентирана од Европската комисија.
ЕК посочува дека пандемијата ја забрза потребата за унапредување на финансиската писменост. Од оваа причина, комисијата започна специјална кампања насочена кон луѓето во ЕУ, Норвешка и Исланд.
Таа е насловена „Вашата иднина. Ваш избор“ и влијае на потребата од информации за потрошувачите во врска со нивните финансиски одлуки.
Може да им користи на луѓето да ги планираат и управуваат со своите приходи, да ја сфаќаат важноста на заштедата и да инвестираат ефикасно, решавајќи ги ризиците, измамите и потенцијалните закани за безбедноста на Интернет.
Европската комисија ги советува потрошувачите на финансиски услуги внимателно да размислат дали навистина им треба заем, осигурување или инвестиција што може да биде ризична или долгорочна обврска.
Консултациите со независен извор пред да направат важен чекор за купување производ и да ја сфатат важноста на заштедата на пари, играат важна улога во целокупното финансиско управување, според ЕК.
Извор : https://denar.mk/