Од сензационални акции „платете две, третото го добивате бесплатно“, (иако можеби навистина не ви треба ниту еден производ), до музика, осветлување и позиционирање на рафтовите, продавниците користат цела низа трикови за да потрошите повеќе.
Како пример, таа понуди сладоледи – едниот чини 3 фунти, другиот чини осум фунти. Сладоледот од осум фунти се чини прескап, а со оглед на разликата од пет фунти, секој ќе го посака поевтиниот.
Со цел (премногу) скапиот сладолед да изгледа поприфатлив, трговците ставаат мамка – сладолед од седум фунти.
„Тие навистина не сакаат да го купите тој еден од седум фунти, но тоа е само мамка за да направите поскапиот сладолед да делува како добра можност. Без мамката, споредувате сладоледи од три и осум фунти, но со мамката – ќе си речете, па зошто да не го земам овој од осум фунти, тој е само една фунта поскап“, рече таа.
Таа исто така објасни дека психолошкиот ефект на кадрирање го користат сите продавници, ресторани па и технолошки гиганти.
Извор : https://denar.mk/