Најголем процент на незадоволство има во големите земји со огромни, ретко населени области
Според истражувањето на консултантската фирма McKinsey & Co, 29% од сопствениците на електрични автомобили ширум светот веројатно ќе се вратат на автомобили со мотори со внатрешно согорување.
Главната причина е тешкотијата на полнење – 35% од испитаниците велат дека инфраструктурата за полнење на јавните патишта се уште е недоволна за нивните потреби, додека 32% велат дека шемите на возење и планирањето на патувањата кон местата за полнење имаат премногу влијание врз нивното патување.
Дополнително, 21% мислат дека размислувањето каде да го наполнат возилото создава преголем стрес, а 24% изјавиле дека немаат можност да го полнат автомобилот дома.
Од ова истражување може да се заклучи дека главен проблем за поширокото прифаќање на електричните автомобили е инфраструктурата за полнење, а не, на пример, цената.
Сепак, тој аспект е исто така значаен бидејќи 34% од испитаниците тврдат дека трошоците за поседување електричен автомобил се многу високи.
Со други зборови, во пресметката не се вклучени само трошоците за јавното наплатување, туку и високата набавна цена на автомобилот.
Студијата McKinsey & Co се заснова на истражување спроведено во различни земји, вклучувајќи ги Австралија, САД, Бразил, Кина, Германија, Норвешка, Франција, Италија и Јапонија.
Очекувано, процентот на сопственици на електрични автомобили кои би се префрлиле на возила со мотори со внатрешно согорување значително варира од земја до земја.
На пример, во Австралија (49%) и САД (46%), голем дел од испитаниците веројатно не би купиле повторно електричен автомобил.
Сепак, тој процент паѓа на 18% во Франција, 15% во Италија и само 13% во Јапонија. Просечниот процент за Европа е само 19%.
Најголем процент на незадоволство има во големите земји со големи, ретко населени области, каде што инфраструктурата за полнење е недоволна за патување на долги релации, како што е Австралија.