
Светски познатиот моден гигант Gucci направи револуционерен чекор во светот на луксузот, овозможувајќи плаќања со криптовалути во сите свои продавници ширум светот. Влегувањето на оваа престижна модна куќа во Web3 просторот го нагласува сè поголемото приближување на дигиталната економија и модата, сигнализирајќи иднина во која дигиталните валути ќе станат дел од секојдневието.
Криптовалутите како ново платежно средство во Gucci
Според официјалните информации, Gucci сега им овозможува на своите клиенти да користат Bitcoin, Ethereum и неколку други популарни криптовалути за купување на ексклузивна облека и модни додатоци. Оваа одлука доаѓа по пилот-програмата тестирана во одбрани продавници во САД, која покажа позитивен одзив кај купувачите и зголемена побарувачка за дигитални начини на плаќање меѓу љубителите на луксузни брендови.
Со овој чекор, Gucci се позиционира како лидер во иновациите во модната индустрија, додека сè повеќе брендови се соочуваат со потребата да се прилагодат на новите технологии и промените во навиките на потрошувачите. Компанијата планира да воведе и автоматска конверзија на криптовалутите во традиционални валути, со цел да ја задржи стабилноста на цените и да го минимизира ризикот од нестабилноста на дигиталните средства.
NFT-овите и Gucci – иднината на луксузната мода
Освен воведувањето на крипто-плаќања, Gucci активно го истражува NFT пазарот. Брендот веќе има лансирано ексклузивни NFT колекции, како што се „SuperGucci“ и „Gucci Grail“, кои предизвикаа голем интерес во дигиталната уметничка заедница.
Плановите на Gucci вклучуваат понатамошни експерименти со Web3 технологиите, кои би можеле да им овозможат на купувачите да поседуваат дигитални верзии на луксузни производи, ексклузивни VIP привилегии и уникатни дигитални колекционерски предмети.