Vrabotuvanje.com - 7 работи што треба да ги знаете за Employer Branding-от
Share
Tweet
Share
Send to friend

7 работи што треба да ги знаете за Employer Branding-от

Начинот на кој ги третираме вработените може да има огромни последици за нашиот имиџ во јавноста. Поврзаноста помеѓу работодавачот и вработениот се смета за важен аспект и за потрошувачите. На пример, третманот што работодавците го обезбедуваат на нивните вработени може значително да го подигне, но и да го спушти статусот на одреден бренд. Ова го потврдуваат бројни истражувања, односно статистички податоци, а според Forbes и LinkedIn ова се 7 клучни причини зашто е неопходно да се обрати внимание на брендирањето на работодавачот:

7 работи што треба да ги знаете за Employer Branding-от
  1. Половината од трошоците за вработување и обука се намалуваат ако компанијата има одлична репутација.
  2. 55% од потенцијалните апликанти  одлучуваат да не  аплицираат на оглас откако прочитале  негативни рецензии за тој работодавач.
  3. Компаниите со лоша репутација во просек имаат 10% поголеми плати за да го надокнадат брендирањето на работодавачот.
  4. Високите 92% на вработените би сакале да работат во компанија со подобра репутација и да ја напуштат својата моментална работа.
  5. Три најчести платформи за ширење на гласот за добриот имиџ на работодавачот се веб-страниците (69%), професионалните мрежи и портали (61%) и социјалните мрежи (47%).
  6. 59% од водечките регрутери работат на зголемено инвестирање во брендирањето на работодавачот и го гледаат како основа на општата HR стратегија на компанијата.
  7. Откако чуле за лошиот третман на вработените, дури 64% од потрошувачите престанале да купуваат услуги или производи од таа компанија.

Овие податоци можат да ви послужат за освестување на важноста на брендирањето на работодавачот и да започнете со активности со кои ќе избегнете наведените ситуации.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more