Vrabotuvanje.com - ПАДНА „МОЈ ДДВ“: Граѓаните реагираат, не можат да скенираат сметки
Share
Tweet
Share
Send to friend

ПАДНА „МОЈ ДДВ“: Граѓаните реагираат, не можат да скенираат сметки

Мобилната апликација „Мој ДДВ“ од утринава не функционира. До редакцијата на „Фактор“ пристигнаа бројни поплаки од граѓаните дека не можат да скенираат сметки на апликацијата.

ПАДНА „МОЈ ДДВ“: Граѓаните реагираат, не можат да скенираат сметки

Кога ја отворате апликацијата самата апликација иако ви ги има зачувано податоците со кои може да се логирате, таа одново ви бара да внесете корисничко име и лозинка.

Кога ќе кликнете за да ги внесете податоците, веднаш ви го дава полето за пин

Откако ќе го внесете пинот, апликацијата ве информира дека нема конекција до УЈП.

Извор: faktor.mk

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more