Во современиот дигитален свет, достигнувањето на социјалните медиуми е моќ
Луѓето со најмногу следбеници на Твитер, на пример, имаат огромна платформа за ширење на своите пораки, додека оние со голем број на следбеници на Инстаграм се партнер за каков што може да сонува секој огласувач.
Социјалните медиуми можат да бидат и изедначувач на моќта. Точно е дека многу познати личности можат да се пофалат со голем број следбеници низ платформите, но социјалните мрежи исто така им овозможија на претходно непознати личности, славата на YouTube или TikTok да ја претворат во вистинска моќ и влијание на ѕвезда.
Кој има најголем дострел низ целиот социјален универзум на социјалните медиуми?
Наместо да гледаме кој има најмногу следбеници на Инстаграм, Твитер или други мрежи, ние ги рангиравме најследените личности на сите големи платформи заедно.
Кој има најмногу следбеници на социјалните медиуми?
Разгледавме стотици најследени профили на повеќе платформи за да ги сортираме врвните инфлуенсери низ социјалните медиуми од април 2021 година.
Изворите вклучуваат тракери на најмногу следбеници на Твитер, Инстаграм, Фејсбук, Јутјуб, Твич и ТикТок, проверени директно на страницата и со тракерот на социјалните мрежи Socialblade.
Ви ја претставуваме листата на Топ 50 инфлуенсери на социјалните мрежи кои се состојат од спортисти, музичари, политичари и други личности.
Ранк | Име | Категорија | Вкупно следачи | Најголема платформа |
#1 | Cristiano Ronaldo | Sports | 493M | |
#2 | Justin Bieber | Music | 443M | |
#3 | Ariana Grande | Music | 429M | |
#4 | Selena Gomez | Music | 403M | |
#5 | Taylor Swift | Music | 361M | |
#6 | Dwayne Johnson | Film & TV | 342M | |
#7 | Katy Perry | Music | 338M | |
#8 | Kylie Jenner | Other | 333M | |
#9 | Rihanna | Music | 330M | |
#10 | Kim Kardashian | Other | 319M | |
#11 | Lionel Messi | Sports | 298M | |
#12 | Shakira | Music | 281M | |
#13 | Neymar | Sports | 279M | |
#14 | Beyoncé | Music | 267M | |
#15 | Jennifer Lopez | Music | 267M | |
#16 | Ellen DeGeneres | Film & TV | 254M | |
#17 | Miley Cyrus | Music | 235M | |
#18 | Nicki Minaj | Music | 232M | |
#19 | Barack Obama | Politics | 222M | |
#20 | Will Smith | Film & TV | 217M | |
#21 | Demi Lovato | Music | 212M | |
#22 | Kendall Jenner | Other | 212M | |
#23 | Lady Gaga | Music | 210M | |
#24 | Virat Kohli | Sports | 194M | |
#25 | Eminem | Music | 193M | |
#26 | Kevin Hart | Film & TV | 191M | |
#27 | Drake | Music | 191M | |
#28 | Bruno Mars | Music | 188M | |
#29 | Chris Brown | Music | 186M | |
#30 | Khloé Kardashian | Other | 184M | |
#31 | Vin Diesel | Film & TV | 176M | |
#32 | Narendra Modi | Politics | 175M | |
#33 | Justin Timberlake | Music | 170M | |
#34 | Charli D’Amelio | Other | 168M | TikTok |
#35 | Kourtney Kardashian | Other | 160M | |
#36 | Adele | Music | 155M | |
#37 | LeBron James | Sports | 155M | |
#38 | Billie Eilish | Music | 153M | |
#39 | Whindersson Nunes Batista | Other | 144M | |
#40 | Wiz Khalifa | Music | 143M | |
#41 | Akshay Kumar | Film & TV | 140M | |
#42 | Germán Garmendia | Gaming | 140M | Youtube |
#43 | Felix “PewDiePie” Kjellberg | Gaming | 139M | Youtube |
#44 | Cardi B | Music | 139M | |
#45 | Snoop Dogg | Music | 138M | |
#46 | Deepika Padukone | Film & TV | 137M | |
#47 | Britney Spears | Music | 134M | |
#48 | Salman Khan | Film & TV | 134M | |
#49 | Priyanka Chopra | Film & TV | 129M | |
#50 | Shawn Mendes | Music | 128M |
Она што не е за изненадување е дека познатите личности владеат врвно на социјалните мрежи. Од април 2021 година, фудбалската суперерѕвезда Кристијано Роналдо беше најследената личност на социјалните мрежи со скоро 500 милиони следбеници.
Но, постојат и други светли точки, како што е глобалниот дострел на музичарите. Со големи и разновидни фанови, уметниците сочинуваат половина од најдобрите 50 со најмногу следбеници на социјалните мрежи.
Забележителна е и моќта на Инстаграм, која беше најголемата платформа за 67% од најдобрите 50 инфлуенсери на социјалните медиуми. Ова вклучува тешки за категоризација познати личности како Кардашијанс и Џенерс, кои ја претворија славата на реалните видеа и социјалните медиуми во деловни и медиумски империи.
Најмногу следбеници на Твитер, ТикТок и ЈуТјуб
Сепак, не се само славните личности оние кои доминираат на социјалните мрежи.
Индивидуални што започнаа на една платформа за социјални медиуми и развија огромен број на следбеници, како што е најследената TikTok ѕвезда, Charli D’Amelio и јутјуберите Whindersson Nunes Batista, Germán Garmendia и Felix “PewDiePie” Kjellberg.
Политичарите исто така беа истакнати влијателни. Поранешниот американски претседател Барак Обама има најмногу следбеници на Твитер, а индискиот премиер Нарендра Моди има повеќе од 175 милиони следбеници низ социјалните мрежи.
Поранешниот американски претседател Доналд Трамп исто така ќе се најдеше на списокот со повеќе од 140 милиони следбеници низ социјалните мрежи пред да биде забранет на повеќе платформи од 8 јануари 2021 година.
Генерациски поглед на влијанието на социјалните медиуми
Додека постарите генерации мораа да се прилагодат на платформите на социјалните медиуми, покрај нив пораснаа и помладите генерации. Како мерка за културолошка важност, ова им дава на генерацијата X, Милениумците и генерацијата Z ретка поддршка кон постарите генерации.
Генерација | # на инфлуенсери во генерацијата | Топ инфлуенсери во генерацијата |
Gen Z | 4 | Kylie Jenner |
Millennial | 33 | Cristiano Ronaldo |
Gen X | 10 | Dwayne (The Rock) Johnson |
Baby Boomer | 3 | Ellen DeGeneres |
Просечната возраст на првите 50 инфлуенсери е нешто повеќе од 37 години.
Во нашиот Generational Power Index (GPI), кој го мери учеството на моќта на генерациите во различни категории, дигиталните платформи беа клучна област каде Милениумците ја изведоа својата моќ и влијание. Генерално, Бејби Бумерс – и во помала мера, генерацијата Х – и денес ја водат претставата во повеќето области на општеството.
Влијанието врз социјалните медиуми оди напред
Како што знаат повеќето обожаватели и огласувачи, не сите профили и следбеници на социјалните мрежи се хомогени.
Многу инфлуенсери со релативно мали следбеници имаат подоследен ангажман и често се во можност да бараат високи тарифи за рекламирање како резултат.
Спротивно на тоа, повеќето платформи на социјалните медиуми сметаат дека има многу лажни профили или ботови кои го надминуваат бројот на следбеници, влијаејќи на сè, од познати личности и политичари до индивидуалци и бизниси.
Без оглед на тоа, социјалните медиуми станаа главна платформа (или сапуница) за денешните културни инфлуенсери. Милјарди луѓе се обраќаат до социјалните мрежи за новини, ангажмани, препораки и забава, а новите платформи постојано се во пораст.