Заживувањето на индустријата за дијаманти не покажува знаци на забавување. „De Beers“ ја објави својата најголема продажба на скапоцени камења од февруари, бидејќи потрошувачите продолжуваат да купуваат накит, пишува „Bloomberg“.
„De Beers“, која е во сопственост на „Anglo American“, рече дека продала груби дијаманти за 515 милиони долари – најголема сума за овој дел од годината од 2016-та година. Компанијата во моментов е на пат да ја забележи својата најдобра година од 2018-та година.
Минатата недела, „Signet Jewellers“ ја зголеми прогнозата за годишниот приход по зголемената продажба, иако предупреди дека очекува промена во трошоците за накит додека продолжува економското закрепнување.
„De Beers“, која агресивно ја зголемува цената на грубите дијаманти во поголемиот дел од годината, ги одржува повеќето цени стабилни при последната продажба. Некои купувачи почнаа да изразуваат загриженост дека скокот на цените на „De Beers“ и ривалот „АК Алроса“ отидоа предалеку, особено затоа што цените на преработените скапоцени камења мора да бидат уште повисоки.