Веќе знаете дека во моментов живееме во лудо време кога луѓето се зависни од технологијата. Сепак, што е следно? Може ли да ја напуштите работата поради сите овие придружници? Или тие петнаесет секунди слава траат пократко од батеријата на стариот телефон?
Бидејќи живееме во време кога луѓето измислуваат различни начини за да добијат одговор на ова прашање, се чини дека некој пронашол начин да открие кога сте доволно влијателни за да ја направите вашата вистинска работа, од кога можете да живеете и да ги плаќате вашите сметки.
Платформата за лиценцирање музика Lickd создаде калкулатор кој открива на колку следбеници, прегледи и спонзорски договори треба да се стремите за да заработите доволно пари годишно. Името на оваа алатка на страницата е „калкулатор за социјален приход“ и користи проценки за приходите во оваа индустрија за да ги извлече овие заклучоци.
„Има сé повеќе инфуенсери и тие заработуваат сериозни суми пари во светот“, се вели на оваа страница. „Затоа не е изненадувачки што се повеќе луѓе ја работат оваа работа, а околу 22.000 луѓе месечно пребаруваат на Google како да станат влијателни лица“. И ако сте во ред со идејата вашата професија да биде влијателна, оваа алатка можеби вреди да се проба.
Значи, ако, на пример, сакате да заработувате 200.000 долари годишно, од социјалните мрежи, потребни ви се 615 спонзорирани објави на Инстаграм, 47,8 милиони прегледи на YouTube и 540 милиони прегледи на TikTok. За да заработите сума што е просечна плата во САД, а изнесува 34.103 долари, треба да имате дури 92 милиони прегледи на TikTok. И за да добиете џепарлак од 100 американски долари, потребни ви се најмалку 10.000 придружници на TikTok.
Условите за учество се следните: да имате над 18 години, да имате повеќе од 10.000 следбеници и во исто време 10.000 прегледи во текот на претходните 30 дена и да објавите оригинална содржина во согласност со стандардите на заедницата TikTok. Овој калкулатор дава проценка на вкупниот износ заработен од видеата, заедно со скала за следбеници и слични броеви. Значи, една сметка со 10.000 следбеници и вкупно 59.000 допаѓања може да му донесе на сопственикот помеѓу 22 и 32 долари по објава, во зависност од нивото на вклученост на публиката.
Сето ова е особено точно на богатите западни пазари како што е Америка. Некој што едвај објавува содржини на Интернет и има многу мали шанси да стане познат, подобро да ја задржи својата постоечка работа.