Компанијата за спортска опрема „Puma“ има намера да ги удвои долгорочните приходи од продажба во битка со големите ривали „Nike“ и „Adidas“.
„Puma“ дефинитивно има потенцијал да генерира повеќе од 10 милијарди евра приход. Потоа ќе видиме каде ќе одиме“, изјави извршниот директор Бјорн Гулден во интервју за „Handelsblatt“.
Бизнисот на третата по големина компанија во секторот во светот исто така оди добро.
„Добро ни оди во третиот квартал и чувствуваме дека и четвртиот квартал ќе биде добар“, рече Гулден. Сепак, предизвиците сѐ уште се големи.
„Виетнам е затворен, има недостаток на контејнери, цените на товарот се зголемија за шест пати и целокупниот синџир на снабдување во моментов е попречен од коронавирусот“, додава Гулден.
„Puma“ забележа мал пад на продажбата до 5,2 милијарди евра во пандемијата 2020. Неодамна, новодојдениот во „Dax“ од Херцогенаурах порасна подинамично од конкуренцијата. Во однос на профитот, Гулден се стреми кон двоцифрен оперативен принос на продажба за 2023-та година. Минатата година, маргината беше преполовена на 4% поради пандемијата.
Гулден ја отфрли можноста за бојкот на контроверзното Светско првенство во Катар следната година.
„Јас сум спортски романтичар“, рече шефот на „Puma“. Тој верува дека спортот може да ги зближи луѓето. Покрај тоа, големиот настан има потенцијал дополнително да ја расветли ситуацијата во земјата. „Мислам дека бојкотот е најлошото нешто што можеме да го направиме“.
„Многу патував низ светот во последните 30 години. Во многу земји, ситуацијата многу се подобри во ова време. Можеби спортот придонесе барем мал дел за тоа. И кога Светското првенство сега се одржува во Катар, тоа ќе донесе многу новинари таму и ќе ја расветли ситуацијата“, вели Гулден.
И покрај оптимизмот на менаџерот, акциите на германската компанија паднаа за 0,63% до 98,36 евра. Претходно тие достигнаа дневно најниско ниво од 98,08 евра по акција – најниско ниво од крајот на јуни. Рекордното ниво од 110 евра беше достигнато на почетокот на август.