Колапсот во снабдувањето со полупроводници на производителите на автомобили најверојатно ќе продолжи во 2022-ра година, иако недостатокот може да се ублажи, изјави претставник на „Bosch China Investment“, цитиран од „Bloomberg“.
Моментално производителите на чипови успеваат да исполнат само околу 20% од нарачките на нивните клиенти, направени во јули. И покрај некои подобрувања во однос на ситуацијата во август, повеќе од половина од побарувачката за чипови сѐ уште останува откриена со понудата, рече Џанг Џианг, потпретседател на „Bosch China“ на маргините на Кинеската конференција за снабдување со автомобили.
Глобалниот недостаток на полупроводници, кој ја зафати автомобилската индустрија речиси 12 месеци, може да избрише 2 милиони автомобили од кинеското производство на автомобили во оваа година, според официјален претставник на Кинеската федерација за машинска индустрија.
„Toyota“, најголемиот светски производител на автомобили, минатата недела објави дека ќе го прилагоди глобалното производство во ноември, со што ќе го намали за 15%, или 150.000 возила, од сегашниот план за производство поради континуираниот недостиг на полупроводници и прекинот на електричната енергија во Кина.
„Toyota“ ќе го задржи својот глобален план за производство за фискалната 2021-ва година на 9 милиони возила и покрај неодамнешните намалувања. Компанијата работи на враќање на производството на нормално ниво, иако извор запознаен со плановите на групата изрази сомневање за успехот на овој потфат.
Според студијата на „Susquehanna Financial Group“, периодот помеѓу редоследот на полупроводниците и нивната реална испорака до производителите на автомобили и компании од други сектори повторно се зголеми во септември на 21,7 недели, што покажува дека недостатокот на чипови ќе продолжи да го попречува глобалното економско закрепнување од пандемијата коронавирусот во наредните месеци.