Гринпис, (Green Peace) меѓународна асоцијација на еколошки активисти, и предлага на Европската унија да ги укине кратките летови, кои може да се заменат со возење со воз под шест часа, со цел да се подигне свеста за климатските промени.
Од 150 најпопуларни летови во Европската унија, повеќе од една третина имаат алтернативни возни редови. Ова особено важи за познатите летови Париз-Амстердам, Мадрид-Барселона, Минхен-Берлин. Овие најпопуларни летови испуштаат 9 до 12 пати повеќе CO2 од железничкиот сообраќај.
Овие барања се појавија по средбата во Глазгов за се поголемите последици и катастрофи предизвикани од климатските промени. Гринпис бара од владите на европските земји да ја подобрат железничката инфраструктура, да го поевтинат патувањето со воз, да ги подобрат познатите рути и да организираат ноќен возен ред. Намалувањето на воздушниот сообраќај значително ќе ги намали емисиите на јаглерод диоксид, велат од Гринпис.
Оваа позната меѓународна еколошка организација лобира за укинување на дозволите кои им овозможуваат на евтините компании да ги намалат цените на билетите, а во исто време да помогнат да поевтини железничкиот транспорт. Билетите за возовите се скапи поради монополот што ги имаат многу железници, вклучително и државните.
Гринпис ја поддржува авио индустријата да смисли нови одржливи зелени планински решенија што ги користат авионите, сето тоа во рамките на агендата за зелена декарбонизација. Се проценува дека кратките летови трошат пет пати повеќе CO2 отколку возовите на истите линии.
Владите на земјите од Европската унија веќе почнаа да размислуваат на овие теми. Се повеќе политичари зборуваат за заживување на Трансевропската железница која ќе превезува патници меѓу Германија, Франција, Холандија, Белгија и Италија.