Статистиката покажува дека работењето од дома им помага на вработените да бидат попродуктивни, поздрави и умешно да ги балансираат работата и животот. Сепак, работењето од дома носи голем број на предизвици. Како да се надминат?
Работењето од дома звучи како деловна револуција што е тука за да остане. Но ова не е модел на работа каде што можете едноставно да се префрлите и да се надевате на најдоброто.
Како и секој друг работен модел, има и лоши страни што не треба да се занемарат. За среќа, постојат работни стратегии и алатки што секој бизнис може да ги користи за да ги надмине овие проблеми и да ужива во целосните придобивки што ги нуди работењето од дома.
Кои се најголеми предизвици на работењето од дома и како да ги надминете?
Предизвик #1: Управување со проекти кога имате тим на повеќе локации
Решение:
Пробајте ги следниве софтвери за управување со проекти што ќе Ви ја олеснат работата:
- MeisterTask
- Basecamp
- Nifty
- Teamwork Projects
- ProofHub
- Zoho Projects
- Trello
- JIRA
- Asana
- Monday
Предизвик #2: Ефективно комуницирање и соработка со тимот
Решение:
Слично како софтверот за управување со проекти, има безброј алатки за комуникација и соработка што ќе Ви помогнат да ги скршите бариерите за далечинска соработка:
- Slack
- Microsoft Teams
- Google Chat
- Basecamp
- Google Drive
- Confluence
- Troop Messenger
Предизвик #3: Следење на задачи и продуктивност
Решение:
За да добиете преглед во напредокот на тимот и како тие го распределуваат времето за комплетирање на задачата, Ви требаат алатки за следење на проектите во реално време, како:
- Status Hero
- Toggl
- RescueTime
Предизвик #4: Различни временски зони
Решение:
Не прекршувајте ја слободата што ја нуди далечинското работење, туку едноставно договорете конзистентен распоред за да знаете кога Вашиот тим ќе биде, а кога нема да биде достапен за работа и закажување состаноци.
Еве некои алатки што ќе Ви помогнат во ова:
- Calendly
- StatusHero
- Slack
Предизвик #5: Одржување доверба кај вработени што никогаш не се сретнале во живо
Решение:
PukkaTeam е алатка за градење доверба помеѓу дистрибуираните тимови. Oвде ќе најдете 7 клучни чекори за градење доверба помеѓу членовите на тимот што никогаш не се запознале:
- Организирање тимски состаноци секој месец и 2 пати во годината заедничко патување;
- Поттикнување одговорност, доверливост и завршување на задачите на време;
- Промовирање на транспарентна комуникација;
- Добивање на вистинските алатки за соработка;
- Создавање заеднички цели и стремење кон нив;
- Избегнување микроменаџмент;
- Водење преку пример.
Извор: usb.mk