Медиумите деновиве пишуваат за малку познатата кинеска модна компанија Shein. „Малкупозната“ ако имате над 30 години.
Имено, оваа компанија собра меѓу една милијарда и две милијарди долари во последниот круг на финансирање и сега се проценува на повеќе од 100 милијарди, што ја прави повредна од Зара и H&M заедно.
Shein е познат по продажбата на евтина облека и други артикли, при што дневно се додаваат повеќе од 2.000 нови стилови. Работи по нарачка, што значи дека алиштата се продаваат во мали серии и се масовно произведени само ако станат хитови.
Тие го престигнаа Амазон минатата година. Според извештајот на Earnest Research, Shein е исто така најголемиот продавач на брза мода во САД во однос на продажбата во јуни, надминувајќи ги H&M, Zara и Forever 21.
Нивните агресивни тактики на социјалните медиуми вклучуваат платени партнерства со влијателни и познати личности, кои му помагаат на брендот да привлече нови клиенти од Z-Generation.
Еве неколку бројки за нив:
Просечна цена на производот – околу 10 долари,
испорачана во 220 земји низ светот,
имаат над 250 милиони следбеници на мрежите,
над седум илјади вработени,
вработуваат над 200 дизајнери.
Сепак, големиот раст беше проследен со контроверзии. Влијание врз животната средина, кражба на дизајн, неквалитетна облека се само некои од нив.
Основачот прво заработил на венчаници
Крис Су е роден во 1984 година во кинеската провинција Шандонг. Дипломирал на Универзитетот за наука и технологија Кингдао во 2007 година и се преселил во Нанџинг за да работи за интегрирана маркетинг консултантска компанија, Nanjing Aodao Information Technology Co., во 2008 година, каде што специјализирал за оптимизација.
Откако ја сфати комерцијалната вредност на продажбата на кинески стоки на меѓународните пазари, тој ја напушти компанијата и почна да работи на изградба на онлајн продавница за малопродажба за евтини артикли со двајца ко-основачи.
За тоа време Су откри дека венчаниците се едни од најбараните производи на меѓународниот пазар. Кога сфати дека единственото нешто што ги спречува меѓународните купувачи да купуваат производи е конверзија на валута, тој „исчезна“ со целиот свој тим за оптимизација. Користејќи ги парите што ги заработил од продажба на венчаници, почнал да се фокусира на изградбата на SheInside, сега позната како SHEIN.
извор: biznisinfo.mk