Ер Србија доби еднострано барање од аеродромот Schiphol во Амстердам да го намали бројот на понудени седишта на летовите од Амстердам до Белград од 7 јули до крајот на месецот
Аеродромот Schiphol ваквото барање го оправдува со тоа што поради недостиг на работна сила, пред се на безбедносната контрола, не може да организира работен процес кој би овозможил авионот навреме да се сервисира со сегашниот обем на сообраќај, соопштија од Ер Србија.
Српскиот авио превозник ќе испрати молба до аеродромот Schiphol со барање оваа одлука да се преиспита и да се укине, а во моментов се испитуваат правните можности да се бара надомест на штетата нанесена на Ер Србија со таа еднострана одлука.
Во моментов, Ер Србија лета девет пати неделно до Амстердам, а на српската национална авиокомпанија, како и на сите други авиокомпании кои оперираат од овој аеродром, им се доставени квоти кои го регулираат максималниот број на расположливи места на појдовните летови од Амстердам, пренесува Танјуг.
Од друга страна, нема такви ограничувања за влезните летови до Амстердам.
Ер Србија смета дека наметнувањето на споменатиот тип на ограничувања и ограничувањето на бројот на патници по лет нанесува голема финансиска и репутациона штета на авиокомпанијата.
Српската национална компанија првенствено страда поради бројот на патници со купени билети на кои ќе им биде забрането да се качат доколку авионот биде пребукиран во согласност со доделената квота за одредени денови, иако на тие летови ќе има слободни места.
Исто така, на овој начин се урива и угледот на Ер Србија кај пошироката јавност.
„Ер Србија“ смета дека таквиот потег не се заснова на однос на меѓусебно почитување и ценење, имајќи предвид дека српската национална компанија континуирано лета на таа рута повеќе од 50 години и дека таа беше единствениот превозник што го одржуваше сообраќајот меѓу Белград и Амстердам во екот на пандемијата во Ковид19.
Дополнително, кога станува збор за друга авиокомпанија, која неодамна, по триесет години пауза, воспостави летови и која во моментов исто така лета меѓу Белград и Амстердам и тоа двапати дневно, ќе има предност, имајќи предвид дека аеродромот Schiphol е нејзин матичен аеродром и дека затоа има на располагање различни опции за да го прилагоди намалувањето на бројот на седишта на неговите потреби.
Од Ер Србија велат дека тоа сериозно ги нарушува принципите на конкурентност на двете авиокомпании кои летаат на истата релација.