Додека некои банки од Волстрит се борат да се вратат во канцеларијата во Лондон и Њујорк, познатата финансиска корпорација Ситигруп се обидува да ја организира работата поинаку, нудејќи можност за работа од „канцеларија на плажа“.
Имено, оваа банка отвори нов центар за помлади кадри во Малага. Покрај сонцето, на персоналот им беше ветено и одмор од традиционално напорните часови.
Иако и платите се пониски, за ваков начин и модел на работа се пријавиле повеќе од 3.000 луѓе, објави банката, пренесува Би-Би-Си.
Во банката досега се вработени 27 лица, повеќето на возраст од 22 до 26 години, кои доаѓаат од 22 земји.
Персоналот во Малага ќе работи осумчасовни смени, без слободни викенди, за околу половина од почетната плата од 100.000 долари што се нуди во Лондон и Њујорк.
На првиот ден во канцеларијата, која официјално беше отворена во средата, беше резервиран состанок со градоначалникот на Малага.
Официјално, новите регрутери ќе им помагаат на тимовите кои работат со клиенти во низа индустрии, вклучувајќи имот, технологија и здравствена заштита.
Целта е да се привлечат млади банкари
Ситигруп го објави планот во март, бидејќи идејата беше да се намали прометот и да се привлечат нови луѓе во индустријата, бидејќи технолошките компании и другите фирми во финансии имаат високи плати, но помалку тешки денови.
Пораката е јасна: клучен двигател на многу заминувања на помлади нивоа е потрагата по подобра рамнотежа помеѓу работата и животот“. Ние ги слушаме и се грижиме за тоа“, рече тогаш Маноло Фалко, глобален шеф на банкарството, пазарите на капитал и советување на банката.
Потезите доаѓаат кога пандемијата ја откри неславно тешката банкарска култура.
Во последниве години, на пример, младите вработени во Голдман Сакс се побунија против високите менаџери, поради исцрпеност, барајќи да се вратат во канцеларијата…
Во мај, Голдман се чинеше дека го ублажи својот имиџ кога рече дека на високиот персонал ќе им биде дозволено да земат одмор колку што им е потребно. Помладите банкари, пак, ќе продолжат да имаат право само на „фиксен“ дел од одморот.
Банката ги следи технолошките фирми LinkedIn, Bumble и Netflix во воведувањето на придобивките.