Нетфликс во четвртокот соопшти дека ќе воведе план за стриминг поддржан од реклами за околу 7 долари месечно во ноември, потег за привлекување нови претплатници откако компанијата загуби клиенти во првата половина од годината.
Цената од 6,99 долари за планот „Основно со реклами“ е 3 долари помалку од најниското ниво на Netflix без реклами. Новата опција ќе се појави во 12 земји, вклучувајќи ги САД, Бразил, Германија, Јапонија и Кореја, во текот на 10 дена.
Претплатниците на планот ќе гледаат приближно четири до пет минути рекламирање на час, соопшти Нетфликс. Новообјавените филмови ќе имаат ограничено рекламирање за да се зачува кино искуството.
Околу 5 до 10 проценти од програмите на Нетфликс нема да бидат достапни на алтернативата поддржана од реклами поради ограничувањата за лиценцирање, им рече на новинарите главниот оперативен директор на Нетфликс, Грег Питерс.
Акциите на Нетфликс се зголемија за 5,4 отсто до 232,86 долари во доцното попладневно тргување. Акциите на компанијата паднаа за 62 отсто оваа година пред објавувањето во четврток.
Директорите на Нетфликс со години цврсто се противат на додавање реклами на нивната услуга. Тие ја објавија промената на срцето во април кога компанијата го запрепасти Вол Стрит со губење на претплатници во првиот квартал и предвидувајќи натамошни пребегнувања.
„Ние во Нетфликс имаме огромна можност да ја зголемиме нашата единица и да привлечеме повеќе претплатници. И дел од тоа е широк спектар на планови за цени“, рече Питерс во четвртокот.