Секој производител внимава на сопствената историја, па и нивните музеи се полни со различни предмети кои во минатото излегле од нивните производни линии.
Не само автомобили, туку и други превозни средства, предмети, и се она што го носи нивното лого. Така стануваме свесни за нашата историја, за минатото и како се менувале работите, предметите и возилата низ годините и децениите.
Возилата служат за превзеување од точка А до точка Б, но истовремено и за помош на секој од тоа има потреба. Така настанале и амбулатните возила со кои се превезувале болните пациенти. Акко ви кажат дек ауште во 1937 година постоело амбулатно возило тогаш станувате љубопитни, како тоа изгледало? Дали е слично како и денешниве.
Низ призмата на Mercedes-Benz 320 од 1937 година ќе видиме како изгледало тогаш амбулантно возило.
Без сини трепкачки светла и сирена: со својата незабележлива сива боја, амбулантата на Mercedes-Benz произведено во 1937 година значително се разликува од денешните стандарди.
Амбулантата Mercedes-Benz 320 во Музејот, пак, сè уште ги нема визуелните и акустичните предупредувачки функции кои се стандардни од средината на 20 век. Наместо тоа, едноставен знак на Црвениот крст светнува над шофершајбната за време на работата.
Отворете ги двете задни врати со странични шарки и ќе најдете носилки за двајца пациенти од левата страна, една над друга. Долната носилка може да се става и вади брзо и нежно, бидејќи се потпира на багажник со валјак со шина. Седиштето за клупа од десната страна веројатно е за придружник – идеално медицински обучен. Има и преклопно седиште. Сè на сè, возилото нуди подобар стандард од таканареченото „спасување со ретровизор“: до воведувањето на национално ниво на модерната служба за брза помош, болничарот се удвоил како возач и го следел пациентот одзади. огледало додека возите.
Пред 86 години, во случај на несреќа или друг медицински итен случај, фокусот не беше на прва помош на местото на инцидентот, туку на брз и сигурен транспорт до болница или лекарска ординација. Но, барем брзата помош веќе обезбеди опции за итно лекување по пат.
Телото на оваа амбуланто возило од 1937 година го направил Луег во Бохум според патентиран систем. Максимално ги користи висината и должината и е дизајниран специјално за транспорт на пациенти. Предниот дел до шофершајбната одговара на оригиналниот Mercedes-Benz 320. Зад кабината на возачот се наоѓа преградата за пациенти и придружници. Се загрева. Пристапот го обезбедуваат двојната задна врата и страничната врата зад совозачот.
Денес, има широк спектар на основни возила на Mercedes-Benz кои обезбедуваат итни потреби за спасување. Моделите на имотот, теренците и комбињата ги користат лекарите за брза помош, додека комбињата и шасиите на комбиња со специјални каросерии се користат како амбулантни возила. Камионите и автобусите со ѕвездата на Мерцедес се основа за амбулантни возила со голем капацитет и возила за интензивна нега. Нивната клучна мисија остана иста: да обезбедат итна помош – брзо и сигурно.