Што се однесува до продажните вештини, прво што ни паѓа на памет е стереотипот за нечесниот продавач, продавачот на автомобили од американски филм, оној кој би им продавал песок на Арапите, а мраз на Ескимите. Добрите продавачи, бизнисмените, знаат дека продажбата е далеку од манипулација и измама како што повеќето луѓе ја замислуваат. Тие се свесни дека највреден е клиентот кој се враќа за повеќе.
Затоа, тие имаат развиено збир на вештини кои можат да се практикуваат за подобра продажба.
Еве што препорачува блогот Lifehack.
Слушајте ги другите
Колку и да звучи неверојатно, продавачите внимателно ги слушаат своите клиенти. Тие слушаат активно, ги интересира што луѓето имаат да кажат. Применете ја оваа техника на работа или во семејството, слушајте ги целите на луѓето околу вас. Само тогаш ќе можете да им ги дадете одговорите што ви се потребни и заедно со нив, аргументи во полза на вашите цели.
Поврзете се со луѓе
Успешните продавачи се мајстори за поврзување со луѓето. Следниот пат кога ќе разговарате со некого, обрнете внимание на тоа како тој го кажува тоа. Ако зборуваат бавно, забавете и вие – сличностите ги поврзуваат луѓето.
Прашајте ја личноста што прави, кои се неговите хоби. Дали има куче? Ако имате и куче, имате нешто заедничко за разговор и зајакнување на вашата врска.
Прво наведете ја вредноста
Немојте веднаш да размислувате како да продадете нешто. Дајте им на луѓето нешто што тие го ценат, а парите и успехот ќе дојдат природно. Секој сака луѓе кои носат вредност на нивниот живот и мразат луѓе кои само сакаат да им продадат нешто.
Предложете како да го подобрите работниот процес во вашата компанија или на друг начин да им го олесните животот на другите и ќе бидете успешни.
Бидете страсни
Продавачите и сопствениците на бизниси кои се страстни за нивниот производ не треба да размислуваат за продажните вештини. Тие едноставно го прават она што знаат дека е најдобро.
Замислете го конечниот резултат
Продавачите секогаш ги замислуваат своите клиенти на крајот од процесот, како задоволни од услугата што ја добиле. Тие гледаат луѓе кои се благодарни што го купуваат нивниот производ. Ја имаат крајната цел пред очи уште пред да почнат да продаваат. Тие никогаш не отстапуваат од таа идеја.
Визуелизирањето на сè што сакате во животот е добра ментална техника, дури и кога не знаете како да стигнете таму. Замислете се себеси зад воланот на нов автомобил, како пиете вкусно кафе на балконот од вашиот нов стан или потпишувате нов договор во вашата канцеларија како успешен сопственик на компанија. Тие слики ќе ви помогнат да го пронајдете начинот на кој не можете да го видите во моментов.
Не земајте ништо лично
Една од најтешките продажни вештини е учењето да се справи со одбивањето. Звучи како висок ред, но важно е да не ги сфаќате одбивањата лично и да продолжите понатаму. Некои луѓе ве одбиваат затоа што не се подготвени за вашиот предлог во моментов. Не дозволувајте тоа да ве поколеба. Запомнете дека успешните луѓе прават работи што неуспешните луѓе ги избегнуваат.
Откријте што навистина им треба на луѓето
Дури и најдобриот продавач ќе има тешко време да му продаде некому производ што не му треба. Инвестирајте време во истражување на она што можете да го понудите. Можеби некој сака да научи вештина што ја владеете и знаете како да ја пренесете. Испитајте ги потребите на луѓето околу вас и решете ги.
Гледајте ги луѓето во очи
Мала, но клучна продажна вештина, со која му покажувате на купувачот дека се грижите за него. Успешните луѓе го доживуваат избегнувањето на контакт со очи како знак на несигурност или непочитување.
За време на следниот разговор со вашиот шеф или клиент, обидете се да го задржите мирниот поглед во нивните очи (не гледајте како да сте во транс), бидејќи природниот контакт со очи вели: „Слушам и ми е гајле да знам што треба да кажеш“.
Совладајте ја уметноста на „следење“
Како би се чувствувале доколку се пријавите за фитнес, а тренерот ви се јави по првиот тренинг да ве праша како сте? Вистинските продавачи знаат дека вака добивате клиент за цел живот.
Ако сакате да успеете, грижете се за луѓето околу вас. Ако пред една недела му помогнавте на некој колега на работа, прашајте го каков е неговиот проблем денес, дали напреднал. Ако имате компанија, јавете се на клиентите и прашајте дали сè е во ред со производот.
Бидете свесни дека луѓето ве купуваат
Дури и највештиот продавач не може да продава без пријатна личност. Луѓето прво ве купуваат, а потоа и производот што го продавате, што значи дека прво треба да ви веруваат и да ви се допаднат.