Лесно е да се заглавите помеѓу барањата на работата и занемарувањето на здравјето и семејството. Но, со цел да се постигне најдоброто од себе и ефикасно да се води компанија, од клучно значење е да се даде приоритет на вашата рамнотежа помеѓу работата и животот и да се грижите за себе.
Еве неколку совети за одржување на здрава рамнотежа помеѓу работата и животот.
Поставете граници: Можеби сакате да работите деноноќно и да бидете достапни во секое време, но тоа брзо може да доведе до исцрпеност и прегореност. Размислете за купување слушалки кои ќе го ограничат нивото на бучава и во исто време ќе го блокираат одвлекувањето на вниманието, но и ќе им сигнализираат на колегите дека сте фокусирани на работата. Ова може да ви помогне да создадете јасни граници и да бидете фокусирани во текот на денот.
Правете паузи: Важно е да правите редовни паузи во текот на денот за да се „наполните“ и повторно да се фокусирате. Размислете да купите високо биро или ергономски канцелариски стол за да поттикнете добро држење на телото и да го намалите физичкиот напор за време на долгите работни часови.
Грижете се за себе: Одвојте време редовно за активности кои го стимулираат вашето тело и ум, како што се вежбање, здрава исхрана и релаксација. Размислете за апликација која ја следи физичката активност или помага во медитација што може да ви помогне да останете на вистинскиот пат со вашите здравствени цели.
Поврзете се со саканите: Одржувањето силни врски со семејството и пријателите е клучно за добро здравје и благосостојба. Размислете за купување на висококвалитетен софтвер за камера или видео конференции за да ги направите виртуелните состаноците со оние кои не се блиску до вас.
Само кога ќе дадете приоритет на она што ќе ги балансира работата и приватниот живот, и кога ќе се грижите за себе, можете да дадете се од себе за да бидете прави и ефикасни. Затоа, одвојте момент за да размислите за сопственото здравје и благосостојба и посветете се да го направите вашето здравје вистински приоритет.
Извор: denar.mk