Иако содржината може да се прикажува на социјалните мрежи по редослед, од најновите објави до најстарите, корисниците најчесто гледаат содржини предложени од Facebook, Instagram или други платформи што ги користат.
Истовремено, платформите користат различни алгоритми и правила кои не им се многу јасни на корисниците и не знаат по кој принцип им се прикажуваат одредени најави, предлози за групи, пријателства и слично.
Алгоритам
Оваа недела Мета реши да ги демистифицира алгоритмите за Фејсбук и Инстаграм и на нивните страници објави 22 правила на кои се базира алгоритмот, односно врз основа на кои ја рангира содржината што ќе биде прикажана на ѕидот, на макари или внатре во Stories. , итн.
Секој систем за вештачка интелигенција кој одлучува што ќе се прикаже содржи модели кои овозможуваат создавање на повеќе предвидувања за содржината што е најрелевантна и најкорисна за корисниците, врз основа на одредени влезни сигнали, пренесува Zimo.
Влезните сигнали припаѓаат на широк опсег на категории, на пр. уникатните карактеристики на објавата, како корисниците комуницирале со објавата и како корисниците претходно реагирале на слична содржина. Моделите за предвидување, предвидувањата што ги создаваат и нивните влезни сигнали се динамични. Тие често се менуваат затоа што системот учи и се подобрува со текот на времето и затоа што производите на Мета се менуваат, се вели на веб-страницата на Мета.
Прикажи нарачка за околу 500 објави
Мета овие правила ги подели на 22 картички кои можете да ги најдете на нивните страници, а во рамките на секоја картичка се објаснети правилата на кои се базира алгоритмот, односно критериумите за избор на најинтересната содржина за корисниците, што секако е , врз основа на индивидуалните преференции и се разликува од личност до личност.личности.
На пример. при изборот на содржината што ќе се прикаже на ѕидот на Фејсбук, системот за вештачка интелигенција на Мета прво ги собира сите потенцијални објави на пријатели и страници што ги следите, по што почнува да применува други сигнали - на пр. кој ја создал објавата и колку ваши пријатели веќе реагирале на таа објава.
Врз основа на тоа и моделите на Facebook, алгоритмот предвидува која содржина ќе биде најрелевантна, по што системот ја пресметува важноста на околу 500 објави кои ќе бидат најинтересни за корисниците и го креира редоследот на прикажување врз основа на тие резултати.
Ако се прашувате зошто Мета се реши на ваков чекор и наеднаш на корисниците им открива детали за нивниот алгоритам, причината не се наоѓа во самата Мета, туку во законите на ЕУ, според кои наскоро сите онлајн сервиси кои се достапни на територијата на земјите од Европската унија ќе мора да бидат транспарентни за технологијата и алгоритмите на кои се базираат. Исто така, со новите правила ќе биде забрането насочено рекламирање врз основа на религија, сексуална ориентација, политички преференци и слично.