Ефективната комуникација е од суштинско значење за деловниот успех.
Вашата способност јасно и концизно да ја пренесете вашата поента може да склучува или раскине договори, соработки и врски. Вообичаена замка во која многумина запаѓаат е навиката за претерано објаснување, поставување непотребни прашања и неуспех брзо да се дојде до поентата.
Затоа ви претставуваме стратегии кои ќе ви помогнат да избегнете премногу разговори и да станете поефективен и попочитуван комуникатор.
Моќта на краткост
Замислете го ова сценарио: се среќавате со потенцијални инвеститори кои сакаат да ја претстават вашата пробивна деловна идеја. Меѓутоа, наместо да дојдете до срцето на вашиот терен, првите петнаесет минути ги поминувате споделувајќи непотребни детали за позадината на вашата компанија. Ова е класичен пример за излегување од колосек и неуспех да се дојде до крајна линија.
За повеќето претприемачи, времето е пари. Кога зборувате за детали кои не се поврзани со темата, одземате драгоцено време од другите. Не заборавајте да ги задржите вашите идеи, коментари или грижи концизни.
Комуникација лично или преку телефон- запишете ги главните точки што сакате да ги покриете. Ако претседавате со состанок, секогаш имајте дневен ред. Доколку не е формален состанок, но имате уште неколку работи за разговор, се препорачува да ги запишете вашите главни теми на разговор пред да и пријдете на личноста со која ќе комуницирате.
На тој начин ќе си помогнете да останете на вистинскиот пат. Ако треба да раскажете позадина за да ја пренесете вашата поента, кажете дека приказната е неопходна за личноста или групата со која разговарате. На тој начин, со кого и да комуницирате ќе разбере дека споделувате важни информации. Препорачливо е да закажете време во вашиот календар пред состаноците за да ја планирате вашата агенда и точките за дискутирање.
Изберете ги вашите прашања внимателно
Поставете прашање поинаку за да добиете поинаков одговор? Иако оваа тактика може да биде ефикасна во продажбата, ако вашата цел не е да продавате туку да комуницирате, треба да ги прифатите одговорите што ги добивате од другите. Исто така, ако веќе сте се одлучиле за нешто, не е добра идеја да барате од другите да се обидат да ја потврдат вашата одлука. Не само што им го трошите времето на колегите, туку ја нарушувате и нивната доверба и кредибилитет.
Обидете се да одговорите на вашите прашања
Да речеме дека имате проблем со вашиот компјутер и лицето во вашата канцеларија е добро со технологијата. Обидете се прво да го дознаете одговорот онлајн пред да побарате помош. Овој пристап им покажува на другите дека поставувате прашања само кога е потребно.
Бидете трпеливи слушатели
Ефективната комуникација е двонасочна улица. Од витално значење е да му дозволите на вашиот колега да одговори. Никогаш не прекинувајте некого среде одговор со повеќе прашања. Тоа го нарушува протокот и покажува дека повеќе сте заинтересирани за вашиот план отколку за нивниот придонес.
Дозволете на другата личност целосно да одговори кога поставувате прашање пред да преминете на следното. Со тоа покажувате почит кон нивната перспектива и поттикнувате посеопфатни одговори. Запомнете, разговорите се за градење врски и подобрување на односите.
Важноста на е-поштата
Секогаш кога е можно, користете е-пошта. Иако можеби е примамливо да влезете во нечија канцеларија и да поставите прашање за кое сметате дека е од витално значење, не заборавајте да го почитувате просторот на вашите колеги. Никој не сака да го прекинуваат, особено за неитни работи. Ако не ви треба одговор во одредено време, секогаш користете е-пошта. Плус, дијалогот за е-пошта го олеснува прегледувањето во иднина.
Поголема е веројатноста дека ќе продолжите со потера и ќе ги вклучите само потребните детали во вашите е-пошта. Е-поштата обесхрабруваат долга приказна затоа што веќе сте ги собрале своите мисли во писмена форма, пишува Entrepreneur.
Исто така, постојат ситуации каде што е важен итен одговор и во тие случаи може да се гарантира телефонски повик или разговор лице в лице. Меѓутоа, со прифаќање на ефективноста на е-поштата, ја намалувате веројатноста да паднете во замката на непотребната говорност.
Промена во начинот на размислување
Да се биде свесен за вашите шеми на комуникација може да биде одличен прв чекор кон прекинување на навиката за претерано раскажување. Секогаш стремете се кон јасност, почит и ефикасност. Се работи за ефективно комуницирање на вашата порака, поставување значајни прашања и искрено ангажирање со другите. Со усовршување на овие вештини, ќе заштедите драгоцено време, ќе изградите посилни врски и ќе оставите траен впечаток како лидер кој го цени значајниот дијалог.
Извор: biznisinfo.mk