Во денешните брзо-растечки бизниси, прашањето „Дали да се префрлам во конкурентна компанија“ никогаш не било порелевантно. Како што индустриите продолжуваат да се трансформираат, потрошувачите и професионалците се наоѓаат на крстопат, размислувајќи за факторите што ја водат таквата клучна одлука.
Во оваа анкета, нашата цел беше да ги прашаме граѓаните што е тоа што ги мотивира поединците и организациите да ги прекинат врските со нивните сегашни провајдери и да тргнат на ново патување со конкурентен ентитет. Од промена на пазарната динамика до менување на очекувањата и развојните технологии, ги откриваме убедливите причини кои го поткрепуваат овој критичен избор.
Направивме анкета на тема: „Заради што би преминале во конкурентска компанија на моменталната?“ , а во истата учествуваа 701 испитаници. Еве ги резултатите:
9% од испитаниците одговориле дека би преминале во компанија конкурентска на моменталната Заради подобри бенефиции, додека 10% од испитаниците се изјасниле со одговорот: Заради подобра колегијална клима.
11% од испитаниците одговориле дека би преминале во конкурентска компанија на моменталната Заради поголем раст и развој.
15% или 103 од анкетираните испитаници одговориле Заради подобар баланс меѓу работа и семејство, на што следи коментар: „Времето нема цена“.
Најголем дел - односно 55% од испитаниците или повеќе од половина одговориле дека би преминале во конкурентска компанија Исклучиво заради плата. На ова следат и коментари од типот: „Работам за пари не од љубов“, „Платата пред сè, се друго е неважно“, „Платата е моривот на работникот“.
Во тек е нашата нова анкета во која прашуваме: Дали ја работите работата за која сонувавте како дете? (и која работа беше тоа?)