Американскиот бизнисмен Марк Кубан го научил клучот за успешна продажба кога имал само 12 години.
Во неодамнешното интервју за GQ, Кубан беше прашан што е „клучот за добра продажба“. Неговиот одговор беше: „Не обидувај се да ги убедуваш луѓето. Обидете се да им помогнете“.
Оваа мудрост ја научил во својата прва продажна работа. На 12-годишна возраст, Кубан одел од врата до врата продавајќи кеси за ѓубре за да заработи доволно пари за да си купи патики.
Кога продавал, Кубан забележал дека секој клиент ќе каже нешто што покажува како кесите за отпадоци ќе го олеснат животот.
Тогаш дозна дека продажбата е создавање вредност за клиентите наместо само да ги убедите дека имате одличен производ.
Кубан продолжи да продава бејзбол картички и да работи како продавач во Your Business Software, продавница за компјутерски софтвер во Далас, Тексас. Бизнисменот има изградено силни односи со своите клиенти во вашиот бизнис софтвер. Со нивна помош, тој успеа да ја создаде MicroSolutions, неговата прва компанија, која подоцна ја продаде за 6 милиони долари.
„Ставете ги вашите клиенти во позиција да успеат“
Клучот за да станете одличен продавач, изјави тој за GQ, е да разберете што може да користи вашиот клиент и потоа да ја исполните таа потреба.
„Секогаш им велам на нашите продавачи: „Ставете ги вашите клиенти во позиција да успеат и ќе бидете успешни“, рече Кубан.
Меѓутоа, за да го направите ова, треба да бидете квалификувани, подготвени и способни да го најдете најдоброто решение.
Пренесете им на вашите клиенти дека имате нешто вредно да понудите, дека можете да ги споделите нивните проблеми и дека можете да им најдете „подобро решение“.
Какви се успешните продавачи?
Многу студии покажуваат поврзаност помеѓу високата емпатија и подобрите продажни перформанси, од скоро 50 години наназад до истражувањето на психолозите Дејвид Мајер и Херберт М. Гринберг кои покажаа дека луѓето кои се поемпатични имаат тенденција да бидат поуспешни продавачи.
Советите на Кубан да ги запознаете вашите клиенти и нивните проблеми и потоа да им понудите корисни решенија е исто така клучен доколку сакате да развиете успешен бизнис. Како дел од серијата Amazon Insights for Entrepreneurs уште во 2018 година, Кубан рече дека клучот за претприемништвото е да се стави продажбата на прво место и да се знае дека „продажбата помага“, според CNBC Make It.
„Целиот концепт да се биде одличен продавач не е за тоа кој може да зборува најбрзо, туку е да одвоите време за да ги разберете потребите на личноста на која и продавате“. Треба да бидете способни да продавате и дали знаете кој мора да биде најголемиот продавач во вашата компанија? Ти“, заклучи Кубан.
Извор: biznisinfo.mk