Работниците сега се понесреќни отколку што беа во екот на пандемијата, според новото истражување на BambooHR, кое покажа дека задоволството од работата постојано се намалува од 2020 година, со остар пад оваа година.
Софтверската платформа за човечки ресурси анализирала податоци од речиси 60.000 вработени во повеќе од 1.600 компании ширум светот помеѓу јануари 2020 година и јуни 2023 година.
„Вработените не доживуваат високи или падови – наместо тоа, тие покажуваат оставка или дури и апатија“, се вели во извештајот.
Иако е точно дека повеќе компании ја препознаа важноста на рамнотежата помеѓу работата и животот по пандемијата и имплементираа политики како што се продолженото слободно време и можноста за работа од далечина за да им помогнат на работниците да го постигнат тоа, важно е не само кога или каде работат.
Зошто работниците се толку несреќни?
Истражувањата покажуваат дека најголемата причина за незадоволство од работата е нефер третман на работното место: несоодветна компензација, недостаток на поддршка од соработниците и шефовите или неразумниот обем на работа.
„Најчестата поплака што ја слушам е губењето на контролата. Пандемијата ни покажа колку мала контрола имаме врз нашите животи и кариери. Тешко е да се помирите со тоа“, изјави за CNBC Make It, Шрикумар Рао, автор на книгата „Happiness at Work“.
Инфлацијата, широко распространетите отпуштања и несигурноста во врска со политиките за враќање во канцеларија ги вознемируваат вработените и создаваат „чувство на нелагодност“ на работните места, рече Џен Лим, извршен директор на консултантската организација за организација „Давање среќа“.
Да ги направиш вработените среќни се исплати
Фокусирањето на ангажираноста и задоволството на вработените не е важно само за менталното здравје на работното место. Таа, исто така може да го направи или да го скрши резултатот на компанијата.
Истражувањето на Галуп покажа дека компаниите со ангажирани работници генерираат повисоки профити, додека неангажираните вработени го чинат светот 8,8 трилиони долари загубена продуктивност, што е еднакво на 9 отсто од глобалниот БДП.
Но, вестите не се толку лоши за газдите. Не е потребно многу за да се мотивира несреќен вработен, според Џен Лим.
„Се работи за создавање средина на припадност, слушање и разбирање. Не треба да ги решавате проблемите на сите во еден ден, дури и целта да имате еден значаен разговор еднаш неделно може да направи огромна разлика“, заклучи таа.
Извор: Biznisinfo.mk