Пукнатината на мостот Почитељ и оштетувањата на оваа грандиозна зграда на Коридорот 5С не се санирани, а ЈП „Autoceste FBiH“ се уште ги анализира опциите и го подготвува конечното решение за поправка, пишува Biznisinfo.ba.
Но, сè трае предолго и, според тамошните медиуми, се подготвува кривична пријава, бидејќи по скенирањето на челичните јажиња за поврзување на конструкцијата, утврдено е дека положбата на каблите отстапува од проектот во зависност од положбата во мост за 30 до 60 сантиметри.
Изведувачите се обиделе да ја затегнат челичната конструкција со преси, но потоа бетонот почнал да пука! Ниту сега всушност не се знае како би можела да се изврши рехабилитацијата.
Овој мост е висок повеќе од 100 метри и долг речиси еден километар, што го прави еден од највисоките во регионот и една од најкомплексните структури во рамките на Коридорот 5C.
Станува збор за континуиран преднапрегнат армирано-бетонски мост, чија изградба ги поврзува двата брега на реката Неретва. При најавата за приклучување на мостот беше речено дека во периодот што следи може да очекуваме подинамично изведување на работите, но сепак имаше неочекувани ситуации кои прво мора да се решат.
Иако се очекуваше изградбата целосно да биде завршена наесен оваа година, се чини дека останува замислена именка.
Изведувачи на мостот се Azvirt Limited Liability Company (Азербејџан), Sinohydro Corporation Limited (Кина) и Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Кина) чиј подизведувач е HERING.
Изградбата е финансирана од средства обезбедени со Договорот за заем склучен со Европската инвестициска банка (ЕИБ) и грантови од Европската Унија обезбедени во рамките на Агендата за поврзување преку Инвестициската рамка за Западен Балкан (WBIF). Вкупната вредност на работите за изградба на мостот Почитељ е 28.114.889 евра без ДДВ.
Со изградбата на мостот Почитељ се премостуваат главниот пат М-17, реката Неретва и железничката линија Сараево-Плоче, јавува Патриа.