Развојот на технологијата е толку брз што луѓето тешко можат да ја следат, а уште полошо е кога станува збор за регулација и долгиот процес на донесување закони за некои нови технологии, што најдобро можеме да го видиме на примерот со регулација на вештачката интелигенција. Една од работите во иднина која исто така ќе треба да се регулира се автономните автомобили.
Денешните закони се напишани исклучиво за времето кога возачот мораше да биде зад воланот на автомобилот, и иако на некои пазари законите почнаа да се прилагодуваат на робот-таксињата, тоа не е случај во американската сојузна држава Калифорнија, каде што по улиците се возат автомобили во кои веќе извесно време нема возач.
Дупки во законот
Имено, поради дупката во законот за сообраќај во Калифорнија, полицијата не може да ги казни автомобилите без возач за брзо возење. Имено, законот вели дека само автомобил со возач може да се казни, пишува Zimo.hr.
Казна за возило во движење не може да се издаде ако се работи во режими без возач, според интерниот белег на началникот на полицијата во Сан Франциско, Бил Скот.
Иако не можат да бидат казнети за пребрзо возење, овие возила не се имуни на казни за непрописно паркирање, па затоа компјутерите мора да внимаваат и каде се паркираат.
Меѓутоа, додека во Калифорнија, барем досега, не ги земаа предвид робот-такси-возилата и законите што треба да важат и за возилата во кои нема возач, во другите сојузни држави каде што се тестираат роботакси, законите се прилагодиле на ситуацијата.
Така, во Тексас и Аризона постои регулатива која се однесува на автономните автомобили кои подлежат на закони, како и на возилата управувани од луѓе. Значи, ако робот-такси вози побрзо од дозволеното, во тие држави исто така треба да се казни.