Во денешниот динамичен и професионален пејзаж кој постојано се развива, разбирањето на факторите кои влијаат на времето поминато на вработените во една иста компанија е многу важно.
Колку најдолго имате останато во некоја компанија, дознавме преку анкета спроведена на нашиот сајт во која учествуваа 1.472 испитаници.
Времето поминато на вработените во една иста компанија служи како повеќеслојна метрика, која ги одразува не само индивидуалните траектории на кариерата, туку и организациската култура, задоволството од работата, можностите за раст и целокупното искуство на вработените.
Нашите наоди имаат потенцијал да ги поттикнат компаниите да негуваат средини погодни за поттикнување на долгорочен ангажман, лојалност и продуктивност меѓу нивните вработени, што на крајот ќе придонесе за одржлив раст и успех во денешниот конкурентен бизнис пејзаж.
Направивме анкета на оваа тема во која ги прашавме граѓаните: „Колку најдолго имате останато во некоја компанија?“, а во истата учествуваа 1.472 испитаници. Еве ги резултатите:
21% од испитаниците одговориле дека најдолго што имаат останато во една компанија е максимум 2 години, односно од 0-2 години. Причината за ова, како што вели еден од испитаниците во коментар е следната: „Брзо ми се смачува од монотони обврски, ретко наоѓам колеги со кои што ми е убаво да работам“.
23% или 336 од испитаниците одговориле дека најмногу што имаат останато во една компанија е од 2-5 години.
Нешто повеќе, или 26% од анкетираните испитаници на нашиот сајт, се изјасниле дека работеле во една компанија од 5-10 години. Овде следи еден коментар, формулиран како совет од испитаник кој гласи: „Останете минимум во една компанија 10 години - добивате една просечна македонска плата како награда и останете минимум 15 години поради услов за старосна пензија“.
Најголем дел - односно 30% или 440 од испитаниците одговориле дека имаат останато 10+ години во една компанија. На овој став, следи коментар од типот: „Со труд и работа до пензија“.