Според истражувањето, повеќе од половина (58%) од децата на возраст од 8 до 14 години заработиле свои пари во последните 12 месеци, а од нив, две петтини (40%) користеле технологија за оваа намена, со што социјалните медиуми ( 31%) се најчеста технологија за заработка.
За само четири години, првите членови на генерацијата Алфа (родени помеѓу 2010 и 2025 година) ќе станат дел од работоспособното население. Додека генерацијата Z веќе има големо влијание врз деловното работење, следната генерација треба да донесе уште повеќе промени, според истражувањето на Visa.
Три четвртини (77%) од 8-14-годишниците се стремат да започнат сопствен бизнис потфат, да водат мал бизнис или бизнис што е „дополнителен извор на приход“, во споредба со само 13 проценти кои рекле дека повеќе би сакале да работат за другите. Ова е во целосна спротивност со сегашниот состав на работната сила, на пример во ОК каде само 13 отсто од работоспособното население се самовработени, додека 86 отсто работат за други, објави бизнис дневен весник.
Доколку овие очекувања се исполнат како што сугерираат податоците од истражувањето, Генерацијата Алфа има потенцијал целосно да го промени начинот на кој компаниите и заедниците ќе работат во следните пет до десет години. Генерацијата Алфа е исто толку длабоко поврзана во онлајн светот како и во реалниот свет.
Истражувањето на Visa спроведено во Хрватска, исто така, го покажува влијанието врз нивното финансиско разбирање и однос кон заработката, при што вештачката интелигенција, дигиталните искуства и одржливоста се појавуваат како најважни елементи. Според истражувањето, повеќе од половина (58%) од децата заработиле свои пари во последните 12 месеци, а од нив, две петтини (40%) користеле технологија за да го направат тоа, а социјалните медиуми (31%) се најчестата технологија за заработка на пари, проследена со онлајн стриминг (13%). Лесен начин за заработка на децата е да продаваат предмети на Интернет (6%).
Ова е особено застапено кај 14-годишните (13%) во споредба со 8-годишните (2%) каде што многу малку испитаници ја користеле оваа платформа за да заработат пари. Децата имаат повеќе од три пати поголеми шанси да научат за заработка од гледање креатори на дигитални содржини отколку од традиционални извори како што се книгите (35% наспроти 10%).
Интересно е што кога размислуваат за идниот живот на возрасен, половина (50%) од децата велат дека половина од заработените пари ќе заштедат, а другата половина ќе ја потрошат. Речиси секое петто дете (18%) вели дека ќе заштеди најголем дел од своите пари.