Во динамичниот свет на работните односи, прашањето за покачување на платата е често присутно во умот на секој вработен.
Но, кога е вистинскиот момент да се направи чекорот кон ова барање?
Експертите сугерираат дека постојат специфични индикатори кои можат да ви послужат како водич.
Финансиската стабилност на компанијата е клучен фактор, советуваат тие.
„Ако вашата компанија е во период на раст и профитабилност, тоа може да биде идеален момент да го искажете вашето барање. Сепак, ако компанијата се соочува со финансиски предизвици, можеби ќе треба да почекате подобри времиња. Вашите постигнувања и придонес кон успехот на компанијата исто така играат значајна улога. Ако сте директно вклучени во проекти кои донеле значителен успех, тоа може да биде силен аргумент за покачување на платата. И подготовката и планирањето се од суштинско значење. Пред да пристапите кон шефот, подгответе листа на вашите достигнувања и аргументи зошто заслужувате покачување. Бидете спремни да објасните како вашата работа додава вредност на компанијата. Тајмингот е исто така критичен. Изберете момент кога шефот е најмалку оптоварен и може да ви посвети внимание. Избегнувајте периоди на висок стрес или крај на финансиската година, кога буџетите се често веќе распределени. Презентацијата на вашето барање треба да биде јасна и концизна. Избегнувајте да се споредувате со колегите или да ги користите нивните покачувања како аргумент. Вашето барање треба да се фокусира на вашите достигнувања и вредноста што ја носите во компанијата“, коментираат експертите.
Дипломатијата и тактиката се од клучно значење, порачуваат познавачите.
„Пристапете со отворен ум и бидете подготвени за компромис. Понекогаш, можеби ќе добиете контрапонуда која не е целосно во согласност со вашите очекувања, но сепак претставува напредок. Барањето за покачување на платата е процес кој бара стратегија и добро тајминг. Со внимателно планирање и дипломатски пристап, шансите за успех се значително зголемени. Секогаш имајте во предвид дека вашата вредност како вработен е одраз на вашите постигнувања и придонес кон компанијата. Со тоа на ум, бидете сигурни дека сте подготвени да ги истакнете тие елементи кога ќе дојде време да побарате она што го заслужувате“, велат експертите.