Во време кога економијата се соочува со сериозни предизвици, бранот на поскапување не остава никого рамнодушен.
Од основни животни потреби до луксузни стоки, сè изгледа како да ја достигна својата нова, повисока цена.
Не е изненадување тоа што и средствата за сончање се најдоа на удар на овие трендови. Семејствата кои планираат да поминат неколку денови на море или на езеро сега треба да се подготват за значително поголеми трошоци, особено кога станува збор за заштита од сонцето.
Со цените кои се искачуваат до небо, родителите се соочуваат со тешка одлука – да ги заштитат своите најмили од штетните УВ зраци или да ги задржат своите финансии под контрола.
Оваа дилема станува уште потешка кога станува збор за најмладите членови на семејството.
Една 30-годишна мајка на бебе сподели дека за бебешко млеко за сончање морала да плати дури 2.400 денари, сума која значително го надминува просечниот трошок за ваков производ во минатото.
„Секогаш се стремам да обезбедам најдобро за моето бебе, но оваа цена е премногу висока. Се чувствувам како да сум казнета за тоа што сакам да го заштитам моето дете од сонцето,“ изјави таа, изразувајќи ја фрустрацијата што многу родители ја чувствуваат во овие времиња на економска неизвесност.
Оваа ситуација го отвора прашањето за достапноста на основните потреби и правото на секое дете да биде заштитено.
Додека семејствата се борат да ги задоволат своите основни потреби, цените на производите кои ги користат секојдневно продолжуваат да растат.
Во такви услови, потребата од регулативни мерки и поддршка од страна на владата и другите институции станува сè поголема.
Додека се бараат решенија, потрошувачите се оставени да се справуваат со овие промени како што знаат и умеат. Некои се обидуваат да најдат алтернативни, поевтини опции, додека други можеби ќе мора да ги преиспитаат своите планови за летниот одмор.
Во секој случај, едно е јасно: бранот на поскапување ги менува приоритетите и начинот на живот на луѓето, оставајќи ги да се прашуваат што следно ќе биде погодено од овие економски бранови.