Со температурите што непрекинато растат, жителите на Скопје се соочуваат со нови предизвици кога станува збор за секојдневните обврски, особено за пазарењето.
Големите жештини не само што ги променија навиките на граѓаните за кога и како да ги извршуваат своите купувачки активности, туку исто така влијаеjа на работното време на маркетите.
Во периодот на летните одмори, кога многумина мислат само на плажа, големите трговски центри остануваат речиси празни, со значително намален број на купувачи.
Оваа ситуација поставува нови предизвици за менаџментот на супермаркетите, кои мора да се прилагодат на променетите потреби и навики на потрошувачите.
Вработените во супермаркетите забележуваат дека најголемата гужва се случува рано наутро, од 8 до 10 часот, кога температурите сѐ уште се подносливи, и навечер, од 18 до 21 часот, кога жештината почнува да попушта.
Во овие периоди, супермаркетите се полни со купувачи кои се обидуваат да ги завршат своите купувачки задачи без да бидат изложени на опасностите од високите температури.
Оваа промена во навиките за пазарење не само што влијае на прометот на супермаркетите, туку и на начинот на кој тие го организираат својот персонал и залихи.
„Супермаркетите сега мора да бидат повнимателни со планирањето на своите залихи, особено со прехрамбените производи кои се брзо расипуваат. Тие исто така мора да вложат во подобрување на своите климатизациони системи, за да обезбедат удобна и безбедна средина за своите вработени и купувачи. Покрај тоа, маркетите исто така треба да размислат за воведување нови услуги, како што се достава до дома и онлајн нарачки, кои би можеле да им помогнат на граѓаните да останат во своите домови без да мора да излегуваат во најжешките часови на денот“, коментираат експертите.
Овие промени во потрошувачките навики, додаваат тие, исто така предизвикуваат промени во локалната економија.
„Додека некои бизниси, како што се продавниците за климатизација и вентилатори, имаат зголемување на продажбата, други, како што се супермаркетите, се борат да го одржат прометот. Оваа динамика бара од бизнисите да бидат агилни и да се прилагодат на новите услови“, велат познавачите.