Одговорот на овие прашања вклучува комбинација на самооценување, директни повратни информации од вработените и објективна метрика на перформансите. Еве како да откриете дали вашите вработени се разгалени, недоволно мотивирани, заглавени во комфорт зоната или едноставно ви се потребни подобри метрики и ревидирање на клучните индикатори за перформанси (KPIs) во компанијата:
• Како да дознаете дали го добивате најдоброто од вашите вработени?
Следете ја продуктивноста: оценете ја целокупната продуктивност и споредете ја со одредниците на индустријата.
Повратни информации: Спроведете анонимни анкети за да ги разберете перспективите на вработените за нивната мотивација и перформанси.
Воспоставете и следете метрики: Анализирајте ги клучните индикатори за перформанси (KPI) и извештаи за продуктивноста.
• Дали тие го даваат својот максимум или напротив чекаат само да заврши работното време?
Набљудувајте: Следете го ангажманот за време на состаноците и тимските активности.
Повратни информации: Користете анонимни анкети за задовослтво и фидбек од вработените со кои ќе го измерите и нивното ниво на ангажираност.
Податоци за нивниот перформанс: Споредете го резултатот и квалитетот на работата со индивидуалните и групни цели во бизнисот.
• Дали надвор од работа ве критикуваат или ве препорачуваат на своите пријатели и познаници?
Задолжително мерете го и следете го нето промотор резултатот на вработените (eNPS): Користете eNPS анкети за да ја измерите веројатноста вработените да ја препорачаат вашата компанија.
Излезни интервјуа: спроведете излезни интервјуа за да разберете зошто вработените заминуваат од вашата компанија и какви се нивните севкупни чувства и перцепција за вас како работодавач.
• Колку се активни во завршувањето на зададените задачи и дали заради тоа трпи вашиот профит?
Алатки за управување со задачи: користете алатки за управување со проекти за да ги следите стапките на завршување на задачите.
Прегледи на перформансите: Редовно прегледувајте ги индивидуалните и тимските перформанси.
Финансиска анализа: Поврзете ги перформансите на вработените со финансиските резултати за да ги идентификувате сите влијанија врз профитот.
• Што си премолчуваат, а не ви кажуваат, а во што претеруваат, иако воопшто не е така?
Отворени канали за комуникација: поттикнувајте политика на отворени врати за да ја поттикнете транспарентноста.
Анонимни повратни информации: Редовно спроведувајте анонимни анкети кои ќе ви обезбедат повратни информации преку кои ќе ги доловите искрените мислења, ставови и проблеми со кои вашите вработени се соочуваат, а можеби немаат храброст или прилика да споделат со вас.
Редовни 1 на 1 состаноци: одржувајте редовни состаноци еден на еден за да разговарате за какви било грижи или предизвици кои вработените ги имаат во работењето.
• Дали се премногy разгалени, или напротив, малку фали за да бидат најдобри?
Балансирајте ги наградите и мотивациите: проценете дали вашиот систем на награди е избалансиран со доволно предизвици за да ги задржите вработените мотивирани.
Повратни информации: Прашајте ги вработените дали имаат доволен предизвик и дали ги имаат ресурсите што им се потребни за успешно да ја вршат својата работа.
Професионален развој: Проценете дали се потребни повеќе можности за обука или раст. Со систематско решавање на овие прашања, можете да стекнете сеопфатно разбирање за перформансите на вашите вработени и да добиете јасна насока за областите во кои е потребно подобрување.
Кога вработените се презадоволни влегуваат во комфорнa зона, затоа научете до каде треба да одите.
Истражете дали тоа што не даваат максимум од себе е дека сте ги разгалиле, или пак реално нешто треба да смените? Дали сте им обезбедиле услови да дадат максимум, или можеби нешто треба да промените?
Проверете го пулсот на вашите вработени со алатката Пулсер и бидете на чисто! За повеќе информации контактирајте нè на 070356813