Сакате да ја заслужите довербата на вашиот шеф и колеги? Умилкувањето нема да помогне, вели извршниот директор на Amazon, Енди Џеси.
Довербата започнува со тоа да бидете искрени – дури и ако тоа значи да му пренесете на вашиот шеф некои тешки вистини или да ги признаете вашите сопствени грешки, вели Џеси.
„Она што го подразбираме под стекнување доверба е да се биде искрен, автентичен, директен, внимателно да се слуша, но да се конфронтира со другите ако не се согласувате, но со почит“, рече Џеси.
На лидерите кои сакаат да ја добијат довербата на својот тим треба да им биде удобно да бидат „гласно самокритични, дури и кога е непријатно или срамно“, инсистира Џеси.
Тој сподели пример од неговите денови водење на маркетинг тимот на Amazon во раните 2000-ти.
Додека на Џеф Безос и на другите раководители им презентираше PowerPoint од 220 слајдови за оперативниот план на тимот, Безос го запре по само 10 слајдови и рече: „Сите ваши бројки се погрешни на овој слајд“.
„Бев изненаден“, се сеќава Џеси, пред да додаде дека брзо сфатил дека основачот на Амазон е всушност во право.
Наместо да биде „огорчен или лут на Џеф што го посочи тоа“, рече Џеси, тој го искористи моментот да ги крене рацете, да покаже одговорност и да ја заслужи довербата на својот шеф.
Очигледно успеа: Безос на крајот го промовираше Џеси во еден од неговите главни советници, пред да го именува да го наследи како извршен директор во 2020 година.
„Јас заработив доверба со тоа што бев гласно самокритичен, а всушност станав подобар и усовршувајќи се со тоа“, заклучи извршниот директор.